This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#7 | . <g/> , « <g/> L'An Suave <g/> » <g/> ) або Франсіска Понжа ( <g/> напр <g/> . <g/> , « <g/> | Le | Jeune Arbre <g/> » <g/> ) <g/> . Зрештою <g/> , поезія <g/> , культивована |
doc#11 | сексуальности <g/> , це філософія і стиль <g/> . Вистава « <g/> | Le | pare <g/> » ставить у центр світобудови уповільнену |
doc#40 | лексикология <g/> . Москва <g/> , 1938. </p><p> A. Rosetti <g/> . | Le | mot <g/> . Копенгаґа-Букарешт <g/> , 1943. </p><p> РЕЧЕННЯ </p><p> ( |
doc#70 | — в чоловічому роді — не тому <g/> , що по-французьки | Le | modle <g/> . Та це не пропозиція <g/> , тому що тепер це вже <g/> , |
doc#80 | житія пера Жана-Франсіса Рея ( <g/> Reille <g/> ) « <g/> | Le | film de la vie de van Gogh <g/> » <g/> . Домонтович побачив у |
doc#80 | знав книжку Франсіса Карко ( <g/> Carco F. <g/> , « <g/> | Le | roman de Francois Villon <g/> » <g/> ) <g/> , яка вийшла була в |
doc#99 | догори <g/> , як у тому оповіданні Мопассана ( <g/> « <g/> | Le | port <g/> » — « <g/> У порту <g/> » <g/> ) <g/> , де герой-матрос <g/> , шукаючи |