Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#9 наголосу в третій особі однини в дієслові IV кляси ( <g/> за клясифікацією А. Лескіна <g/> ) з рухливим
doc#9 глибокого й широкого засвоєння цих здобутків <g/> . </p><p> IV <g/> . ГАЛИЦЬКІ ВПЛИВИ НА УКРАЇНСЬКУ ЛІТЕРАТУРНУ
doc#9 кній <g/> ) <g/> . Такі є форми першої особи однини дієслів IV кляси без чергування приголосних ( <g/> типу ходю <g/> ,
doc#9 . Такі є форми третьої особи однини дієслів IV кляси з ненаголошеним закінченням на -є ( <g/> типу
doc#9 , зомну ( <g/> II <g/> , 27 <g/> ) <g/> , локоліь ( <g/> II <g/> , 28 <g/> ) <g/> , але мізок ( <g/> IV <g/> , 3 <g/> ) <g/> ; замуж ( <g/> III <g/> , 50 <g/> ) <g/> ; дав <g/> . одн <g/> . « <g/> Він Ааресові
doc#10 класифікація українських говорів <g/> . Там же <g/> , IV <g/> . Київ 1924 <g/> , ст <g/> . 80—144 і окремо <g/> . </p><p> 6. Рецензія на “
doc#10 Іст <g/> . -філ <g/> . відділу ВУАН <g/> , II—III <g/> , 1923 <g/> , ст <g/> . 123 <g/> ; IV <g/> , 1924 <g/> , ст <g/> . 305. </p><p> 3 <g/> ) У статті Wspölczesny stan
doc#10 дитяча мова <g/> . II <g/> . Таємні мови <g/> . III <g/> . Ономастика <g/> . IV <g/> . Початки письма <g/> . Київ 1923 <g/> , ст <g/> . 34 ( <g/> Збірник Іст
doc#12 , рож <g/> . </p><p> 7. Про і — е в наростку -іння <g/> , -ення див <g/> . IV Б 5. </p><p> 8. Під впливом чергування е <g/> , о—і в деяких
doc#12 щезати <g/> . </p><p> 5. Про е—о в наростках -овий <g/> , -евий див <g/> . IV Б 8. </p><p> 6. У деяких словах о замість е з'являється й
doc#12 в наростках -ськ- <g/> , -иськ- і похідних див <g/> . IV Б 2. Про пом'якшення в наростках -алн- <g/> , -илн- <g/> ,
doc#12 Про пом'якшення в наростках -алн- <g/> , -илн- <g/> , див <g/> . IV Б 4. </p><p> 5. Не пишемо ь після д <g/> , т <g/> , з <g/> , с <g/> , ц <g/> , н <g/> : </p><p> а <g/> )
doc#15 ( <g/> " <g/> я гуляю <g/> " <g/> ) <g/> , тепер моя воля ( <g/> " <g/> я вільна <g/> " <g/> ) </p><p> ( <g/> Гол <g/> . <g/> , IV <g/> , с. 494 <g/> ) </p><p> А недочекання твоє ( <g/> " <g/> не дочекаєш ти <g/> " <g/> ) <g/> ,
doc#18 мертві <g/> , « <g/> Єгови накази лежать <g/> » <g/> . Далі — розділ IV — довідуємося <g/> , що не мертві ті накази <g/> , бо вони не
doc#18 страшніше сто раз <g/> , </p><p> Як в пустині рик грому ( <g/> IV <g/> ) <g/> , </p><p> Та хоч би край Йордана мені </p><p> Зараз трупом
doc#18 » ( <g/> III <g/> ) <g/> , « <g/> Заговорить СТРашніше СТо Раз ( <g/> IV <g/> ) » і т. п. Усі ці проблеми вимагають
doc#18 . Літературно-науковий вістник <g/> , 1905 <g/> , IV <g/> . — « <g/> Поза межами можливого <g/> , Ukraina irredenta <g/> »
doc#24 « <g/> Вертеп <g/> » його синтетична мистецька вистава <g/> . </p><p> IV </p><p> Містерія при всій крихкості своєї будови <g/> , при
doc#24 боротьбою ( <g/> III <g/> ) <g/> , то гімн зорганізованій силі ( <g/> IV <g/> ) <g/> , то світлий захват гармонією творчого життя (
doc#24 , через сувору здисциплінованість диктатури ( <g/> IV <g/> ) до соціялізму майбутнього ( <g/> V <g/> ) <g/> . І можна ( <g/> як це