Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 . </p><p> Світ і далі ловив заїжджих зі сходу <g/> , світ в інших уніформах і з зовсім відмінною фразеологією <g/> .
doc#0 два прямо ведуть до катастрофи <g/> : нищення інших і нищення себе <g/> . Із зовсім свіжих і
doc#1 цих віршів та поем характерний для більшосте інших творів тих років <g/> . То були роки <g/> , повні біблійних
doc#1 , яке людина приймає добровільно заради інших і котре намагається компенсувати наругою над
doc#1 , на мрії про довічне звільнення себе й усіх інших від цього страждання <g/> . </p><p> Щодо стилю <g/> , то це
doc#1 , ніж варіянт від 4-го червня <g/> . Так само і в інших віршах <g/> , де найбільш загальні концепції й
doc#1 надання народньопісенним образам та засобам інших значень <g/> , хоча тут зміщення досягається не
doc#1 і рівновагу людини в собі <g/> , у її стосунку до інших і в стосунку людини до Бога <g/> . Образ <g/> , що є
doc#3 зі своїми іменниками <g/> , але — проти всіх інших випадків вимагали — в протилежному напрямі —
doc#3 частини мови і відмежовуючи цю частину мови від інших частин мови <g/> , які такої мішаности не мають <g/> . </p><p> «
doc#3 відмінка при збереженні прикметниковости в інших відмінкових формах <g/> : двоє речень <g/> , —
doc#4 й безапеляційну істину тільки в собі <g/> . А в інших саме й тільки старість приносить мудрий
doc#4 ( <g/> « <g/> Князівна <g/> , що обходить шатра <g/> » <g/> ) і десятки інших <g/> . Засіб поширений і звичайно ефективний <g/> . Так
doc#4 « <g/> Сім літер <g/> » <g/> , у « <g/> нових <g/> » поезіях розкидані серед інших <g/> . І знову це зовсім виправдане <g/> . Адже всі « <g/> дійові
doc#4 перевелися <g/> , хоч не можу сказати <g/> , що їх не буває в інших країнах <g/> . </p><p> Це все — дитинство <g/> , а з років
doc#4 за молодістю й дитинством чи любови до краєвиду інших далечей і нездійсненної мрії зануритися в іншу
doc#4 , характеризують цю творчість як феномен серед інших індивідуальних феноменів нашої й світової
doc#4 б молодша Лівицька-Холодна <g/> . Бо поки інших поетів наслідують <g/> , нема відстані <g/> , конче
doc#5 само зідхають і так само переживають мільйони інших пар <g/> . Чи не парадоксальне становище <g/> : відсіяти
doc#5 об'єктивний світ <g/> ; помалу усунути з сцени інших героїв <g/> , – щоб лишитися кінець-кінцем з