Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 ) <g/> . Німці радо брали до свого складу людей <g/> , які казали <g/> , що вони німецького роду <g/> . Досить було
doc#0 німців і з місцевих людей <g/> . ( <g/> Цивільні німці <g/> , які пробували осісти далі на захід <g/> , до Харкова не
doc#0 у своєму « <g/> Sacre de printemps <g/> » <g/> , партизанів <g/> , які висаджували Хрещатик у Києві чи Палац піонерів
doc#0 не було так само в дії тих червоних партизанів <g/> , які висаджували Хрещатик у Києві чи Палац піонерів
doc#0 бомб і мін <g/> , милуватися вогненними ріками <g/> , які ще недавно були вулицями <g/> . Десь годину тому <g/> .
doc#1 років <g/> . То були роки <g/> , повні біблійних видінь <g/> , які віщували криваву кару <g/> , помсту <g/> , що мала впасти
doc#1 життя <g/> , неповного користання з усіх благ <g/> , які воно нам дає <g/> . Це гріх целібату <g/> , що його поет
doc#1 до тем <g/> , мотивів <g/> , образів <g/> , ідей та настроїв <g/> , які вже були в полі його зору <g/> , безперечно <g/> , має
doc#1 припустити <g/> , що в цьому відбилися настрої <g/> , які панували в Росії наприкінці 50-х рр <g/> . <g/> , перед
doc#2 мене <g/> . Бо поезія Лятуринської глибока <g/> , і <g/> , хоч які прозорі її хвилі <g/> , не завжди легко побачити дно </p>
doc#3 свій спокій і далі підраховували <g/> . Комета <g/> які можуть бути комети <g/> , коли все рухається <g/> ? — якщо
doc#3 вирівнювання та часткові спрощування <g/> , які робили загальну картину ще строкатішою й
doc#3 цю частину мови від інших частин мови <g/> , які такої мішаности не мають <g/> . </p><p> « <g/> Нормальні <g/> » мовці <g/> ,
doc#3 типу <g/> . В умовах центрально-східних говірок <g/> , які нас тут цікавлять <g/> , обидва ці процеси <g/> , можна
doc#3 і ширенню конструкцій типу двоє речень <g/> , які нас тут цікавлять <g/> . </p><p> У східній половині України
doc#3 традиційно « <g/> збірними числівниками <g/> » ( <g/> хоч які ті числівники сьогодні далекі від збірности <g/> ) і
doc#4 тільки записи епізодів <g/> , вражень і настроїв <g/> , які можуть повторюватися й часто справді
doc#4 чи це літературний засіб <g/> ? Усі ті обставини <g/> , про які тут говорилося <g/> , схиляють до думки <g/> , що ілюзія
doc#4 « <g/> околиць <g/> » імперії і тими культурними течіями <g/> , які виросли були саме з духу революції <g/> , —
doc#4 Так і « <g/> нові <g/> » поезії <g/> . У протилежність « <g/> старим <g/> » <g/> , які <g/> , може <g/> , виринали так само вільно <g/> , але які поетка