This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | поїзди відводилися на запасні колії <g/> , | часто | стояли там годинами <g/> . Пізніше була створена |
doc#0 | до смішного — крок <g/> ) <g/> . Правда <g/> , Сковорода не | часто | сміявся ( <g/> цю функцію він передав Гоголеві <g/> ) <g/> , але |
doc#1 | поля <g/> , але вжиті з різними конно- таціями і | часто | в метафоричному значенні <g/> . Це особлива система |
doc#1 | , вплив герценівського « <g/> Колокола <g/> » <g/> , що так | часто | згадується у щоденнику поета в 1857— 1858 рр <g/> . </p> |
doc#2 | епосу і епічність лірики <g/> , і тонкої лірики <g/> , | часто | виразно карбованої жіночістю <g/> , — це могло б бути |
doc#4 | вражень і настроїв <g/> , які можуть повторюватися й | часто | справді повторюються <g/> . Можна було б визбирати |
doc#4 | і як саме <g/> . У Наталі Лівицької-Холодної дуже | часто | й дуже типово відбувається перехід від я ( <g/> про |
doc#4 | , — всі вони втілення української душі <g/> , носії і | часто | жертви української ідеї <g/> . Це стосується й до |
doc#4 | літ <g/> . Наталя Лівицька-Холодна називає Україну | часто | <g/> , але не менш часто слова цього не знаходимо <g/> , а |
doc#4 | називає Україну часто <g/> , але не менш | часто | слова цього не знаходимо <g/> , а все одно знаємо <g/> , що |
doc#4 | стає зведеною до свого кістякового мінімуму і | часто | нерегулярною <g/> , і в цих умовах поєднання |
doc#4 | і Олесевому заколисуванню плином слів <g/> , і | часто | картонному патосові Маланюка чи Ольжича <g/> , |
doc#4 | , ігноруючи всі інші сумежні звуки <g/> , а | часто | й межі слів <g/> , тип пам'ятаю це — пересипаються ( |
doc#4 | з гармонією поезії <g/> » <g/> . </p><p> Наталя Лівицька-Холодна | часто | нарікає на самоту <g/> . Якщо мав рацію Шопенгауер <g/> , |
doc#6 | Курилика можна бачити вже в тому <g/> , як | часто | він подає на своїх картинах — і не лише |
doc#6 | людей <g/> , що збилися в якийсь суцільний згусток <g/> , | часто | знаходимо на картинах Курилика <g/> . Але гурт такий |
doc#6 | . Його знайомі оповідають <g/> , що він малював | часто | по 17 годин на день <g/> . </p><p> Шлях до успіху в малярстві не |
doc#6 | ” в творчості Курилика дуже багато <g/> , | часто | навіть з документацією <g/> , коли мистець точно |
doc#6 | у відтворенні пейзажу <g/> , при чому не завжди <g/> , але | часто | вони обидві включені в простий <g/> , але дотепний |
doc#6 | неприйнятні <g/> , що він <g/> , відштовхнений ними <g/> , | часто | вже не спроможний бачити за ними іншої <g/> , |