Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 , але вона й прищеплює брехні <g/> . Часом менше <g/> , часом більше <g/> . Навчання Н. припало на період <g/> , коли
doc#0 . Запах крови й смерти не хотів лишати Н.Тим часом Н. узявся за здійснення того <g/> , що він назвав
doc#0 мають створити передумови для кодексу <g/> . Тим часом — словник правничої термінології <g/> .
doc#0 ними раз у раз відбувалися галасливі сцени <g/> , а часом і бійки <g/> . Не знати <g/> , хто був винен і хто чого
doc#0 у російському театрі <g/> , більшою чи меншою мірою ( <g/> часом уявно <g/> ) він був дома в стихіях німецькій <g/> ,
doc#2 можна під нього <g/> . Асонанси зблизилися <g/> , часом майже переходячи в рими <g/> , звукова
doc#3 двох паралельних конструкцій перемагає ( <g/> а часом і не перемагає <g/> , а навпаки <g/> , « <g/> замах <g/> » не вдається і
doc#4 й до малювання жуків і риб ( <g/> « <g/> Над твоєю труною <g/> » <g/> ) <g/> , часом такі приватні <g/> , що не піддаються коментареві
doc#4 . Звісно <g/> , не політичної <g/> , а інтимної <g/> , але якої <g/> ? </p><p> Є часом і трохи « <g/> політики <g/> » з особистої перспективи —
doc#4 тим <g/> , що це історія подій і героя/героїв <g/> , може часом не і <g/> , а або <g/> , ця історія може перериватися <g/> ,
doc#4 — чи то в безпосередньо займенниковому вияві — і часом гостро й гірко іронічному — </p><p> А на даху <g/> , де в тиші на
doc#4 , поступаються місцем іншим <g/> , виринають знов <g/> , часом грають у мажорному тоні <g/> , часом у мінорі <g/> , то
doc#4 виринають знов <g/> , часом грають у мажорному тоні <g/> , часом у мінорі <g/> , то бунтівничі <g/> , то заспокоєні <g/> . І їхня
doc#4 « <g/> жіночою <g/> » <g/> , не втрачаючи інтимности <g/> , а часом таки й сантиментальности <g/> , розпадається на
doc#5 – кімната <g/> . Переважно кімната Марти Висоцької <g/> , часом – її суперниці <g/> , Ірен Маркевич <g/> . Раз <g/> , тільки раз
doc#5 і не приймає <g/> . Вони звучать як проповіді <g/> , і часом це навіть дратує <g/> . Іноді інші персонажі
doc#6 , придивлялися до деталів <g/> , обговорювали їх <g/> , часом сміялися з гумористичних деталів <g/> , — одне слово
doc#6 маляр хоче сказати <g/> , — так <g/> , це мило <g/> , це людяно <g/> , часом трохи смішно <g/> , посміхнися <g/> , глядачу <g/> , — але на
doc#6 тощо <g/> . Наївність деяких подібних “ <g/> символів <g/> часом нагадує подібні явища в творах Анрі Руссо <g/> , але
doc#6 мольберту <g/> , малювання по кілька картин на день — часом сімнадцятигодинний робочий день — усе це