Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 таке й не має істотного значення <g/> , бо початок цієї історії застав Н. не в місці народження <g/> , а в
doc#1 « <g/> пси <g/> » <g/> , - два останні не обов'язково </p><p> належать до цієї категорії <g/> ) <g/> ; у вірші « <g/> О люди <g/> ! люди небораки <g/> ! »
doc#1 Марії <g/> » <g/> . Тепер Т. Шевченко знову звертається до цієї теми <g/> , але цим разом розкриває її у 12-ти рядках <g/> : </p>
doc#1 не проаналізував прямі й непрямі розгалуження цієї теми в поетовій творчості <g/> , зміни в його
doc#1 неминучосте <g/> , але немає прийняття цієї неминучосте <g/> . Атмосфера вірша — це атмосфера
doc#1 душі <g/> , гармонії взаємин людських душ <g/> . Якщо цієї гармонії буде досягнуто <g/> , проблема України
doc#1 , </p><p> Жеруть і тлять старого дуба <g/> </p><p> Причинилися до цієї трагедії правлячі класи України <g/> , що пов'язали
doc#2 . І може б ми й повірили в тільки історичність цієї людини <g/> , якби дивним дивом не накладалося на цей
doc#2 — з Геніюш <g/> , з Ербена <g/> , з Бендла — не порушують цієї єдности <g/> . Бо Лятуринська має не тільки свій
doc#3 голубів—п'ятьом голубам <g/> . Але потужність цієї « <g/> другої революції <g/> » була слабша від першой і —
doc#3 яка становить тему даного повідомлення <g/> . Засяг цієї зміни вужчий <g/> , він охоплює тільки іменники
doc#3 реалізувалися <g/> ) на середину 17 ст <g/> . На захід від цієї території двоїна зберігалася далеко довше <g/> ,
doc#3 ) та числа ( <g/> pluralia tantum <g/> ) <g/> , розвиток цієї конструкції <g/> , уже півтора століття вживаної в
doc#4 діяльности й світосприймання в усій історії цієї неспокійної істоти — людини <g/> . Гармонія людини й
doc#4 комплексом у контексті цієї статті без назви не розумію я ні
doc#4 , чим ми далі від них у часі <g/> , і вершиною цієї теплої конкретности є поезії « <g/> Гавкає собака <g/> » і
doc#4 , сказати <g/> , що вона сама усвідомлює уявність цієї тематики і образности <g/> , і <g/> , якщо це все існувало в
doc#4 про бодлерівсько-верленівське коріння цієї поезії і про потужний вплив Анни Ахматової <g/> . Я
doc#4 осіннього бунту і осіннього спокою цієї поезії <g/> ? Чи тільки ствердить істину не нового
doc#4 бутафорії й чимраз більшого включення до цієї поезії елементів <g/> , що вважалися в XIX сторіччі й