This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | . </p><p> От до цього не дуже колективного колективу <g/> , не | цілком | наукового осередку науки тепер їхав Н. День |
doc#0 | невідомо <g/> . За однією версією <g/> , вона загинула <g/> , | цілком | і безповоротно <g/> . За другою — вона цілісінька <g/> , |
doc#1 | громадяться <g/> , виростають у дивовижні грона <g/> , то | цілком | протилежні <g/> , то на диво співзвучні у своїх |
doc#1 | на той час <g/> . Вульгаризми в поемі вилучені майже | цілком | <g/> . Її текст чітко поділяється на уступи |
doc#1 | « <g/> меж <g/> » — це все <g/> , як і сам розмір вірша <g/> , | цілком | відповідає духові українських народніх |
doc#1 | цього Шевченкового « <g/> подражанія <g/> » виник майже | цілком | самостійно - особливих підстав для нього |
doc#1 | , ідеї ці не були нові для Т. Шевченка <g/> . Вони були | цілком | ясно зформульовані в його « <g/> посланії <g/> » « <g/> І |
doc#2 | піснями <g/> , але так тонко <g/> , так делікатно <g/> , так | цілком | на натяках і символах це дано <g/> , що найсуворіший |
doc#3 | і синтакса цього типу числівників була | цілком | розхитана і <g/> , можна думати <g/> , він тяжів до |
doc#4 | . Її поезії мітологічні ремінісценції | цілком | чужі <g/> , вона вся тут і тепер <g/> , у межах одного життя <g/> . |
doc#4 | . Більшість із них — спогади молодости — | цілком | укладаються в ґетеансько- рількеанський |
doc#6 | — на сорокові роки <g/> , але таке відставання | цілком | природне <g/> , коли взяти на увагу біографію мистця |
doc#6 | роману <g/> , завершується happy end-ом <g/> , який не | цілком | відповідає дійсності <g/> . Книга кінчається тим <g/> , |
doc#6 | ) <g/> , в оповідності картини тощо ( <g/> хоч Кріґгофові | цілком | чужий ідеологізм Курилика <g/> ) <g/> . Обидва вони |
doc#6 | тому <g/> , що таке піднесення його не цікавило <g/> . Йому | цілком | вистачало досягненого ним суспільного рівня |
doc#6 | , яке одначе кольорово не випинається <g/> , це була б | цілком | витримана абстрактна картина <g/> . В інтер'єрах |
doc#6 | , що супроводжували площину <g/> , яка | цілком | домінує в картині <g/> , райдугою кольорів на |
doc#6 | ” <g/> . Щоб обмежитися на одному прикладі <g/> : Курилик | цілком | вільний від данини імпресіонізмові й |
doc#6 | новий світ <g/> , до якого він частково входив ( <g/> але не | цілком | <g/> , ніколи не цілком <g/> ) <g/> , — обидва загрожували йому |
doc#6 | він частково входив ( <g/> але не цілком <g/> , ніколи не | цілком | <g/> ) <g/> , — обидва загрожували йому тим <g/> , що він називав |