Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 місті Харкові <g/> , і то після того <g/> , як перейшов той престол із наказу Постишева до тепер уже <g/> ,
doc#0 Сцена — ніби пародія з якоїсь п'єси Корнійчука <g/> , той стиль <g/> . Перша зустріч буде за три дні <g/> . Сьогодні
doc#0 , денікінці захопили місто і другого дня той табір відкрили для оглядин <g/> , і батьки
doc#0 Галицького <g/> . </p><p> Стратагема їхнього авторства в той Сорок чорний рік була така <g/> . Н. виїде « <g/> дачним <g/> »
doc#0 в Празі в кінці двадцятих років <g/> . Інститут той <g/> , до речі буде нагадати <g/> , носив ім'я Михайла
doc#0 свої картки <g/> . Була не його провина <g/> , що зникав той <g/> , для кого картки готувалися <g/> . Остмарк ( <g/> східна
doc#0 запрошував Н. ще зі Львова <g/> , ше з Штрасгофу <g/> . Але той мало не спокусився був закликом від Мірчука <g/> .
doc#0 , народу <g/> , що породив Швейка <g/> , хто знає <g/> , може <g/> , той факт <g/> , що Прага майже неторкана лишилася й у
doc#1 засоби не менш революційні <g/> , особливо як на той час <g/> . Вульгаризми в поемі вилучені майже цілком
doc#1 миє <g/> . </p><p> Стоїть старий <g/> , похилився <g/> , </p><p> Мов козак той зажурився <g/> . </p><p> Загалом кажучи <g/> , це порівняння
doc#1 тоді <g/> , коли з'явиться апостол правди і науки <g/> . А той <g/> , опираючись на всіх « <g/> доброзиждущих <g/> » і « <g/> чистих
doc#1 безсмертність України <g/> , він знову повторює той же рядок <g/> : </p><p> Минуло все <g/> , та не пропало <g/> , — </p><p> а після
doc#2 з передостаннього вірша книги <g/> : </p><p> Молодий <g/> , немов той Ченек <g/> : </p><p> капелюх набАкир <g/> , </p><p> на плечі кабат зелений
doc#2 моря в слов'янському фолкльорі <g/> , схожий на той ледь помітний струмочок <g/> , що багато з нас
doc#2 ми <g/> . Хіба тік би Дунай до Чорного моря <g/> , якби не той струмочок <g/> , — можуть відповісти нам наші
doc#4 ? Які саме <g/> ? Я не робитиму тут спроби відбудувати той образ « <g/> автора <g/> » з « <g/> щоденника <g/> » Наталі
doc#4 цілий світ <g/> . </p><p> А ще страшніш — пізнати <g/> , що милий </p><p> не той став <g/> , а може й не був таким <g/> , </p><p> якого без тями ввесь
doc#4 , </p><p> і пробачення нам не буде <g/> , милий <g/> , </p><p> ні по цей <g/> , </p><p> ні по той бік <g/> . </p><p> ( <g/> « <g/> Жаль <g/> » <g/> ) </p><p> Овідій міг не хотіти знати <g/> , що
doc#4 всіма цими апокаліптичними візіями ховається той дитячий страх <g/> , що його так добре відтворив у
doc#4 : не плач <g/> , люби <g/> ! </p><p> Хто ж за мене багатший </p><p> по цей і по той бік <g/> ? — </p><p> ( <g/> « <g/> Мій світ <g/> » <g/> ) </p><p> бік чотирьох стін