Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 Але Н. наполягав <g/> , що ці погляди були достеменно такі <g/> , як належало чесним радянським людям <g/> , і слідчі
doc#0 Але Н. наполягав <g/> , що ці погляди були достеменно такі <g/> , як належало чесним радянським людям <g/> , і слідчі
doc#0 в ресторані <g/> , але таки справді доброму <g/> . Чи є такі ще в Берліні <g/> ? Так <g/> , він знає <g/> , десь у районі
doc#0 помешканнях <g/> , діставали продуктові картки <g/> , такі ж як німецькі <g/> , вельми ощадливі <g/> , але не до стадії
doc#0 ще не було таке погрозливе <g/> , а поїзди з Берліна такі неутульні <g/> . </p><p> Редакція « <g/> Дозвілля <g/> » склалася з
doc#0 , мало або нічого <g/> . ( <g/> Якщо вже наважитися на такі кондуїти <g/> , треба було б спершу видати його твори
doc#1 поезія для поетів <g/> . Мініятюри Т. Шевченка — такі <g/> , як цитовані тут <g/> , — це поезія для Шевченкових
doc#4 жуків і риб ( <g/> « <g/> Над твоєю труною <g/> » <g/> ) <g/> , часом такі приватні <g/> , що не піддаються коментареві
doc#4 в якомусь зв'язку з нею <g/> . Взагалі поезії збірки такі багаті на підтекст <g/> , на розуміння
doc#4 , конче потрібної для стилізації <g/> . Маю на увазі такі поезії <g/> , як « <g/> Ліричний спогад <g/> » ( <g/> 1971 <g/> ) <g/> , а
doc#4 . </p><p> Є композитори — творці оркестрової музики <g/> , є такі <g/> , що пишуть камерну <g/> . Так і з поетами <g/> . Кажучи
doc#6 вірність баченому <g/> , чи то будуть деталі побуту <g/> , такі звичні для кожного <g/> , чи точність у відтворенні
doc#6 малих різнокольорових людей <g/> , тільки не такі багаті на епізоди <g/> , знайдемо і в Курилика <g/> ,
doc#6 ідеєю <g/> . На око можна було б тут згадати й такі картини <g/> , як — у торонтському циклі — “ <g/> Нам важко
doc#6 <g/> символами <g/> <g/> . На теперішній нашій виставці такі <g/> символи <g/> ” можна знайти на багатьох картинах <g/> ,
doc#6 особисті мотиви ( <g/> <g/> Коли час сказати прощай <g/> <g/> ) <g/> , і такі <g/> , що виводять далеко поза межі даної картини ( <g/> <g/> Я
doc#6 картини <g/> . Старші малярі Фландрії <g/> , такі як Фан-Айк <g/> , Мемлінґ <g/> , Рожер Фан-дер-Вайден
doc#6 по цілій книжці <g/> , без спеціальних намірів <g/> , такі імена <g/> , власне <g/> , виявляють <g/> , що з літератури й
doc#8 не знаходилася <g/> . Потім він ском- біновував такі написані картки в цілість <g/> . Де треба <g/> , між ними
doc#9 народів <g/> . Але були й спроби практично здійснити такі впливи <g/> . Наприклад <g/> , у програмі « <g/> Правди <g/> »