This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | Але Н. наполягав <g/> , що ці погляди були достеменно | такі | <g/> , як належало чесним радянським людям <g/> , і слідчі |
doc#0 | Але Н. наполягав <g/> , що ці погляди були достеменно | такі | <g/> , як належало чесним радянським людям <g/> , і слідчі |
doc#0 | в ресторані <g/> , але таки справді доброму <g/> . Чи є | такі | ще в Берліні <g/> ? Так <g/> , він знає <g/> , десь у районі |
doc#0 | помешканнях <g/> , діставали продуктові картки <g/> , | такі | ж як німецькі <g/> , вельми ощадливі <g/> , але не до стадії |
doc#0 | ще не було таке погрозливе <g/> , а поїзди з Берліна | такі | неутульні <g/> . </p><p> Редакція « <g/> Дозвілля <g/> » склалася з |
doc#0 | , мало або нічого <g/> . ( <g/> Якщо вже наважитися на | такі | кондуїти <g/> , треба було б спершу видати його твори |
doc#1 | поезія для поетів <g/> . Мініятюри Т. Шевченка — | такі | <g/> , як цитовані тут <g/> , — це поезія для Шевченкових |
doc#4 | жуків і риб ( <g/> « <g/> Над твоєю труною <g/> » <g/> ) <g/> , часом | такі | приватні <g/> , що не піддаються коментареві |
doc#4 | в якомусь зв'язку з нею <g/> . Взагалі поезії збірки | такі | багаті на підтекст <g/> , на розуміння |
doc#4 | , конче потрібної для стилізації <g/> . Маю на увазі | такі | поезії <g/> , як « <g/> Ліричний спогад <g/> » ( <g/> 1971 <g/> ) <g/> , а |
doc#4 | . </p><p> Є композитори — творці оркестрової музики <g/> , є | такі | <g/> , що пишуть камерну <g/> . Так і з поетами <g/> . Кажучи |
doc#6 | вірність баченому <g/> , чи то будуть деталі побуту <g/> , | такі | звичні для кожного <g/> , чи точність у відтворенні |
doc#6 | малих різнокольорових людей <g/> , тільки не | такі | багаті на епізоди <g/> , знайдемо і в Курилика <g/> , |
doc#6 | ідеєю <g/> . На око можна було б тут згадати й | такі | картини <g/> , як — у торонтському циклі — “ <g/> Нам важко |
doc#6 | “ <g/> символами <g/> ” <g/> . На теперішній нашій виставці | такі | “ <g/> символи <g/> ” можна знайти на багатьох картинах <g/> , |
doc#6 | особисті мотиви ( <g/> “ <g/> Коли час сказати прощай <g/> ” <g/> ) <g/> , і | такі | <g/> , що виводять далеко поза межі даної картини ( <g/> “ <g/> Я |
doc#6 | картини <g/> . Старші малярі Фландрії <g/> , | такі | як Фан-Айк <g/> , Мемлінґ <g/> , Рожер Фан-дер-Вайден |
doc#6 | по цілій книжці <g/> , без спеціальних намірів <g/> , | такі | імена <g/> , власне <g/> , виявляють <g/> , що з літератури й |
doc#8 | не знаходилася <g/> . Потім він ском- біновував | такі | написані картки в цілість <g/> . Де треба <g/> , між ними |
doc#9 | народів <g/> . Але були й спроби практично здійснити | такі | впливи <g/> . Наприклад <g/> , у програмі « <g/> Правди <g/> » |