This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | мерзлот Заполяр'я <g/> ? </p><p> Рішення Н. — де бути у війні | та | як не бути — може <g/> , не було б таке виразне <g/> , як воно |
doc#0 | в майбутній колонії на теренах Росії | та | України <g/> . А тепер їх підкуповували харчовим |
doc#0 | вояків-окупантів з-поза Одеру/Одри | та | ще певних себе « <g/> золотих фазанів <g/> » |
doc#0 | брунатними мундирами з золотими нашивками ( <g/> | та | ж goldene Fasane <g/> ) <g/> , обтяжними галіфе <g/> , чобітьми |
doc#0 | мовою <g/> . Німецька була в них мовою влади <g/> . </p><p> Хто була | та | жінка <g/> , так ы не з'ясувалося <g/> . Видно вона знала |
doc#0 | в світі дбав він за велич Австро-Угорщини | та | її не завжди героїчних збройних сил <g/> . Але Швейк <g/> , |
doc#0 | ми в безпосередній нашій темі — Сковорода і <g/> … <g/> , | та | таки Швейк — тут ці два сходяться <g/> . Четвертий — |
doc#0 | кілька навмання імен <g/> , згадуються Ґарґантюа | та | його синок <g/> , ненажери й ненасекси <g/> , численні |
doc#0 | , численні декамеронники <g/> , Шекспірові блазні | та | й сам Фалстаф <g/> , Казанзакісів Зорба <g/> , Ролланів |
doc#1 | творчого стилю виявився у різних піднесеннях | та | спадах <g/> , і намагання звести їх до трьох періодів |
doc#1 | поезії Т. Шевченка і зведуть їх відмінності | та | суперечності до спільного знаменника <g/> , можна |
doc#1 | Ієзекіїлю <g/> . Глава 19 <g/> » <g/> , « <g/> Осії <g/> . Глава XIV <g/> » <g/> ) | та | дві поеми з часів зародження християнства <g/> : « |
doc#1 | сторінок <g/> ) <g/> . Стиль і настрій цих віршів | та | поем характерний для більшосте інших творів |
doc#1 | кару <g/> , помсту <g/> , що мала впасти на грішників | та | експлуататорів <g/> , роки <g/> , коли « <g/> Злая своєволя / |
doc#1 | , натужна риторика <g/> , що змагається з хаосом | та | анархією <g/> . Основна засада Шевченкового стилю |
doc#1 | поети досі рідко допускали в серйозній поезії <g/> , | та | декількох словосполучень <g/> , типових для |
doc#1 | враження захаращеносте неоднорідними | та | взаємоунеможливлювальними елементами <g/> . А |
doc#1 | приголомшливий ефект <g/> . У « <g/> Марії <g/> » використана | та | ж техніка <g/> , але не так напористо <g/> , з далеко |
doc#1 | можна знайти лише в гумористичних | та | сатиричних віршах <g/> , таких як <g/> , наприклад <g/> , « |
doc#1 | загальні концепції й образи історичних подій | та | епох ніби закодовані у стислих символах <g/> . Таким |