This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | , чи то на Кобилетопщині <g/> , котре з двох — | сказати | важко <g/> , бо в обох райцентрах собори давно пішли |
doc#0 | high brow <g/> , але і не якась гопакерія <g/> . </p><p> Нелегко | сказати | <g/> , як редактором журналу став Свирид Микитович |
doc#0 | Швейка й менше про Сковороду <g/> . Приходить пора | сказати | про підстави для такого зближення наче зовсім |
doc#0 | американської байдужости ( <g/> за гаслом <g/> , | сказати | б <g/> , ільфо-і-петровим гаслом — Спасение |
doc#2 | людини визирає й прозирає сучасна <g/> , щоб не | сказати | - програмова <g/> . </p><p> Але для поезії це не має значення <g/> . |
doc#2 | Порівняння впресовується в сам образ <g/> . Замість | сказати | — коні меткі <g/> , як стріли Перуна <g/> , — поетка каже <g/> : « |
doc#3 | є <g/> , отже <g/> , явиїцем позитивним ( <g/> чи <g/> , коли воліємо <g/> , | сказати | інакше <g/> , прогресивним <g/> ) <g/> . Мовні редактори не |
doc#4 | з я <g/> ) <g/> , і знаю <g/> , як я хочу писати <g/> , і знаю <g/> , що хочу | сказати | <g/> . Відкриваю карти <g/> : пишу про недавно видану |
doc#4 | поезії Наталі Лівицької-Холодної <g/> , я не можу | сказати | <g/> , бо ніде в книжці нема й натяку на те <g/> , хто за що в |
doc#4 | перехід від себе до третьої особи <g/> , | сказати | б <g/> , об'єктивізація я в не-я — чи то в |
doc#4 | тут виразно присутній <g/> . Він виявлений — чи <g/> , | сказати | б <g/> , приховано-виявлєний жіночими деталями |
doc#4 | і чорним ( <g/> тут <g/> ) тлом <g/> , значущість деталю <g/> , вміння | сказати | недоговорюючи <g/> , а поза тим — разюча відмінність |
doc#4 | повторюються нереґульовано <g/> , вільним плином <g/> , | сказати | б <g/> , самі з себе й заради себе <g/> . Для прикладу <g/> , |
doc#4 | , — </p><p> ( <g/> « <g/> Настрій <g/> » <g/> ) </p><p> і далі не перевелися <g/> , хоч не можу | сказати | <g/> , що їх не буває в інших країнах <g/> . </p><p> Це все — |
doc#4 | вона має право на будь-які міти <g/> ) треба <g/> , одначе <g/> , | сказати | <g/> , що вона сама усвідомлює уявність цієї |
doc#4 | з провідних і визначальних <g/> . </p><p> Образ — чи краще | сказати | видиво — смерти присутній у « <g/> нових <g/> » поезіях |
doc#4 | враження <g/> . І в головному <g/> , тепер можна вже й це | сказати | <g/> , зосереджуюся на тих образно-емоційних |
doc#4 | в порівняння з Олесевим впливом <g/> . Я б наважився | сказати | <g/> , що дечим поезія Наталі Лівицької-Холодної |
doc#4 | дистанція від об'єкта стилізації <g/> . Замість | сказати | — </p><p> Помолюся ж до віконця </p><p> і до росяного ранку </p><p> і на |
doc#5 | методами науки і <g/> , зрештою <g/> , міг би він | сказати | <g/> , нічого не міняє в законах функціонування й |