Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 , чи то на Кобилетопщині <g/> , котре з двох — сказати важко <g/> , бо в обох райцентрах собори давно пішли
doc#0 high brow <g/> , але і не якась гопакерія <g/> . </p><p> Нелегко сказати <g/> , як редактором журналу став Свирид Микитович
doc#0 Швейка й менше про Сковороду <g/> . Приходить пора сказати про підстави для такого зближення наче зовсім
doc#0 американської байдужости ( <g/> за гаслом <g/> , сказати б <g/> , ільфо-і-петровим гаслом — Спасение
doc#2 людини визирає й прозирає сучасна <g/> , щоб не сказати - програмова <g/> . </p><p> Але для поезії це не має значення <g/> .
doc#2 Порівняння впресовується в сам образ <g/> . Замість сказати — коні меткі <g/> , як стріли Перуна <g/> , — поетка каже <g/> : «
doc#3 є <g/> , отже <g/> , явиїцем позитивним ( <g/> чи <g/> , коли воліємо <g/> , сказати інакше <g/> , прогресивним <g/> ) <g/> . Мовні редактори не
doc#4 з я <g/> ) <g/> , і знаю <g/> , як я хочу писати <g/> , і знаю <g/> , що хочу сказати <g/> . Відкриваю карти <g/> : пишу про недавно видану
doc#4 поезії Наталі Лівицької-Холодної <g/> , я не можу сказати <g/> , бо ніде в книжці нема й натяку на те <g/> , хто за що в
doc#4 перехід від себе до третьої особи <g/> , сказати б <g/> , об'єктивізація я в не-я — чи то в
doc#4 тут виразно присутній <g/> . Він виявлений — чи <g/> , сказати б <g/> , приховано-виявлєний жіночими деталями
doc#4 і чорним ( <g/> тут <g/> ) тлом <g/> , значущість деталю <g/> , вміння сказати недоговорюючи <g/> , а поза тим — разюча відмінність
doc#4 повторюються нереґульовано <g/> , вільним плином <g/> , сказати б <g/> , самі з себе й заради себе <g/> . Для прикладу <g/> ,
doc#4 , — </p><p> ( <g/> « <g/> Настрій <g/> » <g/> ) </p><p> і далі не перевелися <g/> , хоч не можу сказати <g/> , що їх не буває в інших країнах <g/> . </p><p> Це все —
doc#4 вона має право на будь-які міти <g/> ) треба <g/> , одначе <g/> , сказати <g/> , що вона сама усвідомлює уявність цієї
doc#4 з провідних і визначальних <g/> . </p><p> Образ — чи краще сказати видиво — смерти присутній у « <g/> нових <g/> » поезіях
doc#4 враження <g/> . І в головному <g/> , тепер можна вже й це сказати <g/> , зосереджуюся на тих образно-емоційних
doc#4 в порівняння з Олесевим впливом <g/> . Я б наважився сказати <g/> , що дечим поезія Наталі Лівицької-Холодної
doc#4 дистанція від об'єкта стилізації <g/> . Замість сказати </p><p> Помолюся ж до віконця </p><p> і до росяного ранку </p><p> і на
doc#5 методами науки і <g/> , зрештою <g/> , міг би він сказати <g/> , нічого не міняє в законах функціонування й