This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | не відходили <g/> . Гість роззирнувся <g/> , помітив — так | потім | з'ясувалося <g/> , — на полицях кімнати многотомник |
doc#0 | . Муся був собі таким звичайним газетярем <g/> , а | потім | загорівся бажанням зробитися науковцем і то |
doc#0 | . Муся був собі таким звичайним газетярем <g/> , а | потім | загорівся бажанням зробитися науковцем і то |
doc#0 | Шебелинки або далі по краснолиманській лінії <g/> , | потім | повернеться якнайнепомітніше до Харкова і вже |
doc#0 | Галицькому в широкому значенні слова <g/> . Вона <g/> , як | потім | з'ясувалося <g/> , дійшла й збереглася досі <g/> . |
doc#0 | там — про це пізніше <g/> ) <g/> , забиратиме туди гранки <g/> , а | потім | привозитиме їх до інституту <g/> . </p><p> Берлін бо <g/> , як на Н. |
doc#0 | поневолення <g/> . Довгаль був родовим селюком <g/> , | потім | <g/> , умовно кажучи <g/> , фельдфебелем <g/> . Ліричні |
doc#0 | , навіки або на час <g/> , незрідка їх навіть | потім | звеличують так <g/> , ніби то саме вони були герої <g/> . |
doc#1 | він образом вина та єлею <g/> , що течуть у « <g/> черево <g/> » <g/> ; | потім | з'являється образ хліба як насущної потреби <g/> , а |
doc#1 | достатку <g/> , — спочатку це образ мізерної крихти <g/> , | потім | узагальнений образ зерна <g/> , засіяного царями і |
doc#1 | , хоч згодом <g/> , у період « <g/> трьох літ <g/> » ( <g/> 1843-1845 <g/> ) і | потім | - у перші роки після заслання ( <g/> 1857— 1859 <g/> ) <g/> , |
doc#2 | , і єдиний їх зміст - щоб вища сила <g/> , спершу Перун <g/> , | потім | Мати Божа <g/> , помогла на ворога <g/> . А ворог тут кожний |
doc#3 | нова конструкція — паралельна до старої <g/> , а | потім | у суперництві двох паралельних конструкцій |
doc#4 | треба було друкувати всі вірші « <g/> ковбасою <g/> » <g/> ? Але | потім | я подумав <g/> , що це міг бути вибір самої поетки <g/> . У |
doc#4 | над ними <g/> . </p><p> Поки ще можна було <g/> , розмовляли обоє <g/> , а | потім | <g/> : </p><p> « <g/> Друже <g/> , прощай <g/> » <g/> , — проказали <g/> , і вже одночасно |
doc#5 | , настає якась мить байдужости <g/> , зціпеніння <g/> , | потім | починається процес розпаду білка <g/> , процес |
doc#6 | ніби спершу складає рисунок <g/> , а | потім | його площини вкриває фарбою ( <g/> напр <g/> . <g/> , “ <g/> Будинок |
doc#7 | , що <g/> , навіть двічі прочитавши цей вірш <g/> , його | потім | того не зрозуміють <g/> . Можна було б також |
doc#7 | його при бажанні можна знайти і в Малярме <g/> ) <g/> , а | потім | характеризує поміркованих сюрреалістів <g/> . Але |
doc#8 | Війона <g/> , оповідання про Рільке <g/> , про Ван Гоґа <g/> ) <g/> , а | потім | і до чистої белетристики <g/> , до того <g/> , що найкраще |