Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 не відходили <g/> . Гість роззирнувся <g/> , помітив — так потім з'ясувалося <g/> , — на полицях кімнати многотомник
doc#0 . Муся був собі таким звичайним газетярем <g/> , а потім загорівся бажанням зробитися науковцем і то
doc#0 . Муся був собі таким звичайним газетярем <g/> , а потім загорівся бажанням зробитися науковцем і то
doc#0 Шебелинки або далі по краснолиманській лінії <g/> , потім повернеться якнайнепомітніше до Харкова і вже
doc#0 Галицькому в широкому значенні слова <g/> . Вона <g/> , як потім з'ясувалося <g/> , дійшла й збереглася досі <g/> .
doc#0 там — про це пізніше <g/> ) <g/> , забиратиме туди гранки <g/> , а потім привозитиме їх до інституту <g/> . </p><p> Берлін бо <g/> , як на Н.
doc#0 поневолення <g/> . Довгаль був родовим селюком <g/> , потім <g/> , умовно кажучи <g/> , фельдфебелем <g/> . Ліричні
doc#0 , навіки або на час <g/> , незрідка їх навіть потім звеличують так <g/> , ніби то саме вони були герої <g/> .
doc#1 він образом вина та єлею <g/> , що течуть у « <g/> черево <g/> » <g/> ; потім з'являється образ хліба як насущної потреби <g/> , а
doc#1 достатку <g/> , — спочатку це образ мізерної крихти <g/> , потім узагальнений образ зерна <g/> , засіяного царями і
doc#1 , хоч згодом <g/> , у період « <g/> трьох літ <g/> » ( <g/> 1843-1845 <g/> ) і потім - у перші роки після заслання ( <g/> 1857— 1859 <g/> ) <g/> ,
doc#2 , і єдиний їх зміст - щоб вища сила <g/> , спершу Перун <g/> , потім Мати Божа <g/> , помогла на ворога <g/> . А ворог тут кожний
doc#3 нова конструкція — паралельна до старої <g/> , а потім у суперництві двох паралельних конструкцій
doc#4 треба було друкувати всі вірші « <g/> ковбасою <g/> » <g/> ? Але потім я подумав <g/> , що це міг бути вибір самої поетки <g/> . У
doc#4 над ними <g/> . </p><p> Поки ще можна було <g/> , розмовляли обоє <g/> , а потім <g/> : </p><p> « <g/> Друже <g/> , прощай <g/> » <g/> , — проказали <g/> , і вже одночасно
doc#5 , настає якась мить байдужости <g/> , зціпеніння <g/> , потім починається процес розпаду білка <g/> , процес
doc#6 ніби спершу складає рисунок <g/> , а потім його площини вкриває фарбою ( <g/> напр <g/> . <g/> , “ <g/> Будинок
doc#7 , що <g/> , навіть двічі прочитавши цей вірш <g/> , його потім того не зрозуміють <g/> . Можна було б також
doc#7 його при бажанні можна знайти і в Малярме <g/> ) <g/> , а потім характеризує поміркованих сюрреалістів <g/> . Але
doc#8 Війона <g/> , оповідання про Рільке <g/> , про Ван Гоґа <g/> ) <g/> , а потім і до чистої белетристики <g/> , до того <g/> , що найкраще