Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 не було <g/> » <g/> . Красного Лиману Н. не знав <g/> , ніколи про нього й не думав <g/> . І це було добре <g/> . Треба було саме бути
doc#0 владу в Харкові <g/> . Шпитальна койка вже чекала на нього <g/> , сторінка з історією хвороби <g/> , фіктивної <g/> , але
doc#0 Але він учинив <g/> . </p><p> Не ступнув він і ста кроків <g/> , як до нього підскочили два молодики в цивільному <g/> . Вони
doc#0 Швейк — тут ці два сходяться <g/> . Четвертий — про нього можна б і не казати <g/> , бо на Україні він ніколи
doc#0 своєї волі подавсь на РОДІНУ <g/> , ясно <g/> , що чекали на нього присуд і кара в далеких таборах <g/> . Прощай <g/> ,
doc#1 , Т. Шевченко навіть не пробував братися за нього ще раз Даремно також шукати в цьому періоді «
doc#1 і на жанровому аспекті його творчости <g/> : у нього раптом з'являється особливий поетичний жанр <g/> ,
doc#1 носить пиво з льоху <g/> , є настільки трагічним <g/> , аж з нього випливає заперечення побудови Всесвіту <g/> , в
doc#1 цілком самостійно - особливих підстав для нього оригінальний текст не дає <g/> . У Біблії образи жаху
doc#1 цього гріха <g/> , — це образ « <g/> царів <g/> » і « <g/> царят <g/> » <g/> . Про нього вже говорилося раніше <g/> , основні посилання
doc#2 з такою послідовністю <g/> , що танцювати можна під нього <g/> . Асонанси зблизилися <g/> , часом майже переходячи
doc#2 , нам кажуть бачити світ і вслухуватися в нього <g/> , а не в примхи однієї душі <g/> . І справжнє чудо
doc#4 свого бачення світу <g/> , своєї виокремлености з нього <g/> , коротко — своєї творчости <g/> . Так я зробив <g/> ,
doc#4 , менше епізує <g/> , натомість ростуть у нього корені в філософію <g/> . </p><p> Годі знайти всі ці речі в
doc#4 , хто забув свого Овідія або ніколи не дійшов до нього <g/> , пригадаймо <g/> : фрігійське подружжя з цими
doc#4 вірші <g/> , що їх читаємо <g/> , поезією <g/> , чудом <g/> , що про нього писав Ґете ( <g/> устами Вільгельма Майстера <g/> ) <g/> : « <g/> Ні
doc#5 читач може повизбирувати багато натяків на нього – то згадано профшколу <g/> , то місцевком <g/> , то
doc#5 , що відокремили його від « <g/> Міста <g/> » <g/> . І там був у нього нахил до іронії <g/> , до скептицизму <g/> , але там на
doc#5 відповідає <g/> : – Але бачите Великий Віз <g/> ? Де воли з нього <g/> ? Випряжені <g/> . Ким <g/> ? Москалями <g/> . Не дамо <g/> ! Москалям
doc#6 одержимий він був малюванням <g/> . Уважають <g/> , що від нього лишилася не одна тисяча картин і <g/> , може <g/> , не менше