Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 не ходять один до одного в гості <g/> . Школи закриті <g/> , нема потреби туди йти <g/> . Ходити можна тільки до
doc#0 походження і означала плавні <g/> . Тепер плавнів нема <g/> , а місто таке наскрізь німецьке <g/> , як Макс і Моріц
doc#0 чисті <g/> . Майже зовсім чисті <g/> . Абсолютного нічого нема <g/> , тільки смерть <g/> . </p><p> Гашкіяна-Швейкіяна </p><p> Від
doc#0 відвідувачів <g/> , але тіла Курбасового там нема <g/> . На Сандермосі <g/> , на Ведмежій Горі <g/> , Пантеону
doc#1 , </p><p> Ані порадитись <g/> . Нема <g/> , </p><p> Анікогісінько нема <g/> ! </p><p> Сиди ж один <g/> , поки надія </p><p> Одурить дурня <g/> , осміє <g/> </p>
doc#1 дати вичерпну характеристику цього вірша <g/> . Та й нема певности <g/> , що вона буде адекватна <g/> . Чому образ
doc#1 для простого порівняння <g/> . Мотив дружини <g/> , якої нема <g/> , і посивіння обриває зв'язок з явором <g/> , та образ
doc#2 мужа ніби загубився серед образів тварин <g/> , - нема перспективи <g/> , як у печерному малюнку <g/> . Тільки
doc#3 в творах письменників <g/> , хоч і не всіх ( <g/> нема їх <g/> , приміром <g/> , в обстежених творах Грінченка й
doc#3 мовознавця <g/> ) — як і в його народу — такого вибору нема <g/> . Сьогоднішній діялектизм або підноситься до
doc#4 поезіями ретельно поставлені дати років <g/> , чого нема під « <g/> старими <g/> » <g/> . За цим ховаються два підходи до
doc#4 , я не можу сказати <g/> , бо ніде в книжці нема й натяку на те <g/> , хто за що в ній відповідальний <g/> .
doc#4 перший сніг <g/> . Жадного я <g/> , ані його заступника тут нема <g/> . Малюнок скупий <g/> , як на старих японських
doc#4 вибір перекладів з французької мови <g/> , але ніде нема біографічних слідів очитаности в німецькій
doc#4 дисгармонії <g/> . </p><p> Але в Овідія цього звиху ще нема <g/> , і гармонійне життя <g/> , задоволене малим <g/> ,
doc#4 , </p><p> а в все таки з пуантою негайно за цим <g/> : </p><p> Та коли її нема <g/> , </p><p> в хаті холодно й вільго </p><p> і на душу спадає пітьма <g/> . </p>
doc#4 спробу анатомії цього поетичного мотиву <g/> . Але нема ради <g/> , хірург мусить розтинати живі тканини
doc#4 у беззахисності перед нею <g/> , а в потойбічні « <g/> нема ні турбот <g/> , ні печалі <g/> » <g/> . </p><p> Це концепція смерти як
doc#4 . Бо поки інших поетів наслідують <g/> , нема відстані <g/> , конче потрібної для стилізації <g/> . Маю
doc#4 зламу інтонації й ритму <g/> : </p><p> і на тій <g/> , </p><p> що вже нема <g/> , іконці </p><p> покладу рум'янку <g/> . </p><p> Та відмежування від