Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#3 зі своїм іменником у роді <g/> , відмінку й числі <g/> , напр <g/> . у pl <g/> . tant <g/> . типу двои сани <g/> . Більш-менш на 17 ст <g/> .
doc#6 рисунок <g/> , а потім його площини вкриває фарбою ( <g/> напр <g/> . <g/> , “ <g/> Будинок на Ніягарській вулиці <g/> ” в
doc#7 . Я міг би назвати дещо з поезій Жюля Сюперв'єля ( <g/> напр <g/> . <g/> , « <g/> Whisper in Agony <g/> » <g/> ) <g/> , Макса Жакоба ( <g/> напр <g/> . <g/> , «
doc#7 ( <g/> напр <g/> . <g/> , « <g/> Whisper in Agony <g/> » <g/> ) <g/> , Макса Жакоба ( <g/> напр <g/> . <g/> , « <g/> Cimetiere <g/> » <g/> ) <g/> , Андре Бретона ( <g/> напр <g/> . <g/> , « <g/> L'An
doc#7 Жакоба ( <g/> напр <g/> . <g/> , « <g/> Cimetiere <g/> » <g/> ) <g/> , Андре Бретона ( <g/> напр <g/> . <g/> , « <g/> L'An Suave <g/> » <g/> ) або Франсіска Понжа ( <g/> напр <g/> . <g/> , «
doc#7 ( <g/> напр <g/> . <g/> , « <g/> L'An Suave <g/> » <g/> ) або Франсіска Понжа ( <g/> напр <g/> . <g/> , « <g/> Le Jeune Arbre <g/> » <g/> ) <g/> . Зрештою <g/> , поезія <g/> ,
doc#9 , а західноукраїнське <g/> , галицьке <g/> , напр <g/> . <g/> : сх <g/> . -укр <g/> . весь — зах <g/> . -укр <g/> . Цілий <g/> : « <g/> З цілої
doc#9 : галицькі партії подеколи були старіші ( <g/> напр <g/> . <g/> , УСДП в Галичині заснована 18.09.1899 р. <g/> ) <g/> ,
doc#9 в словниках Української Академії наук ( <g/> напр <g/> . <g/> , у технічній термінології <g/> : мутра <g/> , паливня <g/> ,
doc#9 , що вони прямо запозичені від російської мови <g/> , напр <g/> . ( <g/> із цитованої вже його « <g/> Поеми про море <g/> » <g/> ) <g/> :
doc#9 цих елементів він утворює неологізми <g/> , напр <g/> . розгавкне ( <g/> 146 <g/> ) <g/> . За своєю структурою ця мова є
doc#9 , не архаїзуючи й не фолкльоризуючи мови <g/> , як <g/> , напр <g/> . <g/> , у « <g/> Наймичці <g/> » <g/> : « <g/> Болящая Щодень <g/> , щогодина <g/> ,
doc#9 що « <g/> чернігівці <g/> » правили деякі твори Шевченка <g/> , напр <g/> . <g/> , О. Бодянський — « <g/> Гамалію <g/> » <g/> , П. Куліш — «
doc#10 перелічування окремих рис говірок ( <g/> напр <g/> . <g/> , 12 <g/> , 277 <g/> ) <g/> . </p><p> Друга відмінність Ганцова від
doc#10 говірок у перетворенні ненаголошеного е на и ( <g/> напр <g/> . <g/> , вимова типу висна <g/> ) <g/> . Ганцов відкидає цю думку
doc#10 , але інші звуки <g/> , здебільша типу і/ы <g/> , якщо там а <g/> , напр <g/> . <g/> , вады <g/> , зямлі <g/> , але выда <g/> , зімля <g/> ) присвячено
doc#10 пам'яток <g/> . Хоч вона не раз до них удається ( <g/> напр <g/> . <g/> , 17 <g/> , 39 <g/> ; 18 <g/> , 143 <g/> ; 20 <g/> , 105 <g/> ) <g/> , але тільки між іншим
doc#10 переплітаються в Курило з соціологічними ( <g/> напр <g/> . <g/> , на тій самій ст <g/> . 218 сказано <g/> , що фонема — явище
doc#12 апострофа означають два звуки <g/> : йе <g/> , йу <g/> , йа <g/> , напр <g/> . <g/> : єдиний <g/> , юрба <g/> , яблуко <g/> , моє <g/> , мою <g/> , моя <g/> , п'є <g/> , п'ю
doc#12 , а з пом'якшенням попереднього приголосного <g/> , напр <g/> . <g/> : синє <g/> , синю <g/> , синя <g/> . </p><p> П. ПРАВОПИС ГОЛОСНИХ <g/> . </p><p> 1.