Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 зазяяла порожнечею велика діра <g/> . Не могло бути й мови про німецький рух уперед <g/> . Непевним був навіть
doc#1 емоції <g/> . У пляні розуміння така гра контрастів мови вириває предмет із контексту однієї епохи <g/> . У
doc#1 , розробкою багатих семантичних покладів мови <g/> . </p><p> Тенденція до глибшого <g/> , інтенсивнішого
doc#1 віршів цього періоду до крайнього спрощення мови у пляні зовнішніх показників та незвичайно
doc#1 характером своїх образів і простотою мови — простотою <g/> , котра <g/> , однак <g/> , значною мірою
doc#2 займенником <g/> , що з ним <g/> , чей же <g/> , за законами мови має узгоджуватися присудок <g/> . Лятуринська вміє
doc#3 <p> Нові конструкції виразно походять з розмовної мови <g/> , а зіставлення даних обстеження (
doc#3 вважається осердям української літературної мови <g/> . </p><p> Зібраний матеріял дозволив висловити
doc#3 синтакси новітньої української літературної мови <g/> . Стало можливим також висунути гіпотезу <g/> , чому
doc#3 парадигми як прикмети саме даної частини мови і відмежовуючи цю частину мови від інших частин
doc#3 даної частини мови і відмежовуючи цю частину мови від інших частин мови <g/> , які такої мішаности не
doc#3 і відмежовуючи цю частину мови від інших частин мови <g/> , які такої мішаности не мають <g/> . </p><p> « <g/> Нормальні <g/> »
doc#3 — наближення до творення числівника як частини мови <g/> . Головні синтаксичні риси українського
doc#3 про діялектну основу літературної мови <g/> . </p><p> Усе <g/> , здається <g/> , вимагає допущення наших
doc#3 допущення наших конструкцій до літературної мови — і дані літератури останнього півтора
doc#3 до безпосередніх описів самої літературної мови <g/> . Більшість дослідників і популяризаторів
doc#3 Макара Івченка « <g/> Числівники української мови <g/> » ( <g/> Київ <g/> , 1955 <g/> , ст <g/> . 42 <g/> ) <g/> . </p><p> Трохи більше про це хіба
doc#3 науковому та діловому стилям літературної мови <g/> » <g/> . Відомо <g/> , ідо в цьому виданні редактор
doc#3 умотивована і чи вона сприяє розвитку мови <g/> . Чи науковець ( <g/> або наукова інституція <g/> )
doc#3 відповідальности <g/> . Щоб не затамувати розвиток мови <g/> , щоб не було протистояння мовознавство contra