This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | зазяяла порожнечею велика діра <g/> . Не могло бути й | мови | про німецький рух уперед <g/> . Непевним був навіть |
doc#1 | емоції <g/> . У пляні розуміння така гра контрастів | мови | вириває предмет із контексту однієї епохи <g/> . У |
doc#1 | , розробкою багатих семантичних покладів | мови | <g/> . </p><p> Тенденція до глибшого <g/> , інтенсивнішого |
doc#1 | віршів цього періоду до крайнього спрощення | мови | у пляні зовнішніх показників та незвичайно |
doc#1 | характером своїх образів і простотою | мови | — простотою <g/> , котра <g/> , однак <g/> , значною мірою |
doc#2 | займенником <g/> , що з ним <g/> , чей же <g/> , за законами | мови | має узгоджуватися присудок <g/> . Лятуринська вміє |
doc#3 | <p> Нові конструкції виразно походять з розмовної | мови | <g/> , а зіставлення даних обстеження ( |
doc#3 | вважається осердям української літературної | мови | <g/> . </p><p> Зібраний матеріял дозволив висловити |
doc#3 | синтакси новітньої української літературної | мови | <g/> . Стало можливим також висунути гіпотезу <g/> , чому |
doc#3 | парадигми як прикмети саме даної частини | мови | і відмежовуючи цю частину мови від інших частин |
doc#3 | даної частини мови і відмежовуючи цю частину | мови | від інших частин мови <g/> , які такої мішаности не |
doc#3 | і відмежовуючи цю частину мови від інших частин | мови | <g/> , які такої мішаности не мають <g/> . </p><p> « <g/> Нормальні <g/> » |
doc#3 | — наближення до творення числівника як частини | мови | <g/> . Головні синтаксичні риси українського |
doc#3 | про діялектну основу літературної | мови | <g/> . </p><p> Усе <g/> , здається <g/> , вимагає допущення наших |
doc#3 | допущення наших конструкцій до літературної | мови | — і дані літератури останнього півтора |
doc#3 | до безпосередніх описів самої літературної | мови | <g/> . Більшість дослідників і популяризаторів |
doc#3 | Макара Івченка « <g/> Числівники української | мови | <g/> » ( <g/> Київ <g/> , 1955 <g/> , ст <g/> . 42 <g/> ) <g/> . </p><p> Трохи більше про це хіба |
doc#3 | науковому та діловому стилям літературної | мови | <g/> » <g/> . Відомо <g/> , ідо в цьому виданні редактор |
doc#3 | умотивована і чи вона сприяє розвитку | мови | <g/> . Чи науковець ( <g/> або наукова інституція <g/> ) |
doc#3 | відповідальности <g/> . Щоб не затамувати розвиток | мови | <g/> , щоб не було протистояння мовознавство contra |