This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | стиль <g/> . Перша зустріч буде за три дні <g/> . Сьогодні | ми | прощаємося <g/> , і додому Н. доходить без сирен |
doc#0 | й допливів <g/> . Бадьоро він благослив Н. <g/> : </p><p> — їдьте <g/> , | ми | вас знайдемо <g/> . </p><p> Йому був властивий <g/> , як перед тим у |
doc#0 | . У ґурманських здібностях Петрова | ми | ніколи не сумнівалися <g/> . Н. вагається <g/> , але |
doc#0 | ! <g/> ) минуло 115 років <g/> , а від смерти 75. Його — їх | ми | не забули — « <g/> Пригоди молодецького вояченька |
doc#0 | від світу <g/> . Ідеально і по-різному <g/> , це — і тут | ми | в безпосередній нашій темі — Сковорода і <g/> … <g/> , та |
doc#1 | риси його творчости 1857- 1859 рр <g/> . </p><p> Тут | ми | знаходимо твори різних жанрів і з різними |
doc#1 | москалі украли <g/> , </p><p> А хлопців в москалі забрали <g/> , </p><p> А | ми | неначе розійшлись <g/> , </p><p> Неначе брались — не |
doc#1 | раптово й несподівано з'являється підмет « <g/> | ми | <g/> » <g/> . Але хто це — « <g/> ми <g/> » <g/> ? Вірш не може бути |
doc#1 | з'являється підмет « <g/> ми <g/> » <g/> . Але хто це — « <g/> | ми | <g/> » <g/> ? Вірш не може бути автобіографічним <g/> , бо Т. |
doc#1 | віршах <g/> : « <g/> Ашшур не спасе нас <g/> , не будемо їздити | ми | на коні <g/> , і вже не скажемо чинові рук наших <g/> : Боже |
doc#1 | соціяльного устрою <g/> . Не сокиру <g/> , а тільки книжку | ми | бачимо в основі образу апостола правди і науки <g/> . </p> |
doc#1 | кожен <g/> . Проте весь його поетичний доробок <g/> , як | ми | знаємо <g/> , охоплює щонайменше якихось |
doc#2 | багато з нас спостерігало в Баварії <g/> , — спитаємо | ми | <g/> . Хіба тік би Дунай до Чорного моря <g/> , якби не той |
doc#2 | людина <g/> , відтворена на княжій емалі <g/> . І може б | ми | й повірили в тільки історичність цієї людини <g/> , |
doc#2 | , далекому від сучасного <g/> , і <g/> , через далекість <g/> , | ми | охоче погоджуємося приписати її печерній чи |
doc#2 | її печерній чи княжій добі <g/> , так само <g/> , як | ми | це робимо з « <g/> Весною священною <g/> » Стравинського в |
doc#2 | власного стилю і власного світу <g/> , що його | ми | залюбки погоджуємося вмістити в перші віки |
doc#2 | бою <g/> » <g/> , — більше ні слова про перебіг битви <g/> , але | ми | бачимо його <g/> . « <g/> Лише в один кінець сліди <g/> » <g/> , — тут |
doc#2 | стала ця ріка <g/> , так багатим став світ і | ми | з ним <g/> , ведені ніжною рукою поетки <g/> . Але нічого не |
doc#4 | з усім довкіллям і в реакції на це довкілля <g/> . Тому | ми | знаходимо в її поезіях портрети сучасників — |