This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | був сорок перший <g/> , і війна вже почала перекидати | людей | з місця на місце включно з по- тойбіччям <g/> . Не так |
doc#0 | треба було лиш закинути якісь прогріхи Н. <g/> , | людей | без прогріхів до кабінету Галицького не |
doc#0 | безпечне повернення до світу живих і цілих | людей | <g/> , уже під новою владою <g/> . Це не була політична |
doc#0 | ) <g/> . Німці радо брали до свого складу | людей | <g/> , які казали <g/> , що вони німецького роду <g/> . Досить |
doc#0 | складалася з військових німців і з місцевих | людей | <g/> . ( <g/> Цивільні німці <g/> , які пробували осісти далі на |
doc#0 | , чому книжка була не для місцевих <g/> . їх за | людей | не вважали <g/> . Це була дрібниця <g/> , майже ніщо <g/> , але |
doc#0 | секретарює й друкує <g/> ; а оце відтепер — ще Н. </p><p> Вибір | людей | у теорії доцільний <g/> , охоплює все головне <g/> , що |
doc#0 | , другим і останнім Трайсмауер <g/> . Про миготіння | людей | і краєвидів іншим разом <g/> . Але один епізод у |
doc#1 | , з якого постає перший образ гармонійних | людей | <g/> , що виростуть у найближчому майбутньому <g/> , а |
doc#1 | послідовна й сувора у пляні зіставлення « <g/> | людей | <g/> » і « <g/> царів <g/> » — обидва слова мають символічний <g/> , |
doc#1 | його загалом стануть власністю мільйонів | людей | і що кожен із цих мільйонів читачів |
doc#1 | пейзажем і порівнянням <g/> , між образами природи і | людей | <g/> , між завжди узагальненою і дещо абстрактною |
doc#1 | Однак вона вже не скерована на те <g/> , щоб надихнути | людей | до соціяльного бунту <g/> , що втопить світ у морі |
doc#3 | його <g/> . Інститут літератури не вчить | людей | писати романи <g/> , інститут історії — робити |
doc#4 | стає співавтором <g/> . Уможливлюється погляд на | людей | і події не тільки зсередини <g/> , але водночас і |
doc#5 | завжди <g/> , тільки вражав не кожного <g/> , а поодиноких | людей | <g/> . І це є невеличка драма число два <g/> , невеличка |
doc#5 | жадібний інтерес до життя <g/> , до різноманітности | людей | <g/> , їхніх почувань і реакцій <g/> . Речником |
doc#6 | на своїх картинах — і не лише багатоепізодних — | людей | малими <g/> , відсуненими на бічний або задній плян |
doc#6 | чи вона збита в невеликий гурт <g/> . Такий гурт малих | людей | <g/> , що збилися в якийсь суцільний згусток <g/> , часто |
doc#6 | ” роботи Курилика <g/> . Але це не були портрети | людей | <g/> . Це були “ <g/> портрети <g/> ” тих знарядь <g/> , тих |