This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | , часом більше <g/> . Навчання Н. припало на період <g/> , | коли | старо-імперська школа розхиталася <g/> . Нова <g/> , |
doc#0 | до журналістики <g/> . Як довго він це робив <g/> , | коли | помер <g/> , де похований <g/> , не знати <g/> . Часом думається |
doc#0 | . Але Н. їх там не бачив і міг забути <g/> . Тут <g/> ? Що <g/> , | коли | Галицький ще не евакуювався <g/> ? Коли вони |
doc#0 | пацюки чи таргани <g/> . Армія могла вжити проти них <g/> , | коли | ті двоногі наразити ставали чимось загрозливі |
doc#0 | , і ворогом <g/> . </p><p> Уже напровесні 1942 року <g/> , | коли | в місті остаточно вичерпалося все їстівне <g/> , а |
doc#0 | ім'ям Гітлера <g/> , звичайно <g/> , не перекидалися <g/> . Але | коли | відвідувач із породи « <g/> золотих фазанів <g/> » |
doc#0 | . Під чужою владою <g/> , але була це все-таки <g/> , | коли | можна створити таке слово <g/> , своїна <g/> . Робота <g/> ? |
doc#0 | , що систематично прибували з друкарні <g/> . </p><p> Проте <g/> , | коли | пройшла поголоска <g/> , що Львів припиняє працю над |
doc#0 | усі ходи й виходи <g/> , досконало уявляв <g/> , як <g/> , | коли | <g/> , де і з ким треба перемовитися ( <g/> німецький |
doc#0 | . Манери Довгаля не були завжди вишукані <g/> , але <g/> , | коли | хотів <g/> , стримувати себе він міг <g/> , хоч у глибині |
doc#0 | додавалися відмінності в національному ( <g/> | коли | хочете <g/> , стилістично-національному <g/> ) |
doc#0 | ще в Берліні <g/> ? чи ніде <g/> ? Останні оберти маховика <g/> , | коли | рушій уже мертвий <g/> ? <g/> ) <g/> , директива змінити |
doc#0 | й у Світовій війні <g/> , і в брежнєвській окупації <g/> , | коли | димом пішли Варшава і Берлін <g/> , якоюсь мірою |
doc#0 | , вчотирьох у Львові <g/> , всімох у Пляуені <g/> , а вже | коли | змовкли гармати й мінні поля <g/> , навколо Н. |
doc#0 | здається <g/> , не буває навіть у назвах вулиць <g/> . </p><p> Ну <g/> , а | коли | б стало несила <g/> , можна повернутися до рідного |
doc#1 | впасти на грішників та експлуататорів <g/> , роки <g/> , | коли | « <g/> Злая своєволя / Сама скупається <g/> , сама / В своїй |
doc#1 | / В своїй крові <g/> » ( <g/> « <g/> Подражаніє Ієзекіїлю <g/> » <g/> ) <g/> , | коли | поет кинув в обличчя тим <g/> , хто <g/> , согрішивши <g/> , не |
doc#1 | та взаємоунеможливлювальними елементами <g/> . А | коли | додати до цього чималу кількість грецьких і |
doc#1 | стилістичним експериментам минулих років <g/> , | коли | Т. Шевченко сміливо вводив у поезію вирази <g/> , |
doc#1 | вводив у поезію вирази <g/> , досі невживані <g/> , | коли | сполучував слова <g/> , здавалося б <g/> , стилістично |