Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 то на Коняччині <g/> , чи то на Кобилетопщині <g/> , котре з двох — сказати важко <g/> , бо в обох райцентрах собори
doc#1 » ( <g/> ці твори займають п'ятдесят дві із сімдесяти двох друкованих сторінок <g/> ) <g/> . Стиль і настрій цих
doc#1 . Цілий вірш скомпонований як переплетення цих двох рядів образів <g/> , коли на перший плян виходить то
doc#1 другий ряд по черзі <g/> , — мов у мотузці <g/> , зсуканій із двох шнурків — чорного і білого <g/> . Більше того <g/> , кожен
doc#1 . У Біблії образи жаху й кари знаходимо тільки у двох віршах <g/> : « <g/> Ашшур не спасе нас <g/> , не будемо їздити ми
doc#2 , над усіма панує одне — мста <g/> , око за око <g/> , один з двох мусить упасти <g/> , і єдина насолода - побачити <g/> , як
doc#3 — паралельна до старої <g/> , а потім у суперництві двох паралельних конструкцій перемагає ( <g/> а часом і
doc#3 тел-ят- або племен- метастази могли ширитися в двох напрямах <g/> : до іменників середнього роду і до
doc#3 формах <g/> : двоє речень <g/> , — амбівалентне двох речень — і виразно прикметникове оформлення
doc#3 відмінків — двом реченням <g/> , двома реченнями <g/> , двох реченнях <g/> . </p><p> Семантична і синтаксична еволюція
doc#3 на різні тлумачення <g/> , але ні одне не витримане в двох поданих прикладах послідовно <g/> . </p><p> У підсумку <g/> :
doc#4 читача — новина <g/> . Виглядає <g/> , що протиставлення двох груп поезій підкреслене й спеціяльно деякими
doc#4 , включно з самим собою <g/> . І <g/> , нарешті <g/> , контраст двох груп поезій викриває також і факт <g/> , назовні не
doc#4 той дитячий страх <g/> , що його так добре відтворив у двох рядках Люїс Каррол <g/> : </p><p> We are but older children <g/> ,
doc#5 . Це робить твір ще більш камерним <g/> . Це твір про двох <g/> , і він відбувається в чотирьох стінах <g/> . </p><p> Одначе
doc#5 ( <g/> « <g/> Четверо в одній кімнаті <g/> , крім дівчини <g/> » <g/> ) до двох ( <g/> « <g/> Двоє в одній кімнаті <g/> , крім дівчини <g/> » <g/> ) <g/> , до
doc#5 , хоч опублікований уперше 1947 року <g/> . Схожість двох творів така разюча <g/> , що якби не певне знаття <g/> , що
doc#6 , ніж половина східної частини галерії <g/> , на двох головних поверхах <g/> , і афіші кричали про цю
doc#6 1 <g/> ) <g/> , хоч і теми <g/> , і виконання <g/> , і розмір <g/> , і функція двох картин не мають нічого спільного <g/> . Подібність
doc#6 я виріс <g/> ” ( <g/> 43 <g/> ) <g/> . Саме з накладення одне на одне цих двох психологій <g/> , цих двох світів виросла його