This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | соціяльній драбині Н. був не на найнижчому <g/> , але | далеко | не на найвищому щаблі <g/> . У ті роки таких громадян |
doc#0 | їм ставлять посмертно пам'ятник <g/> , хоч і це | далеко | не всім <g/> , не завжди <g/> . Лиси виживають <g/> , навіки або |
doc#1 | та ж техніка <g/> , але не так напористо <g/> , з | далеко | більшим чуттям <g/> . Тому результат набагато |
doc#1 | відбувається у Галілеї й одночасно в Україні <g/> , - | далеко | <g/> , а все ж близько <g/> , давно и сьогодні <g/> . Але в « |
doc#2 | враження шорстка <g/> . Її суть — не люляння <g/> , але щось | далеко | глибше <g/> : сприймання світу як музичної гармонії |
doc#3 | На захід від цієї території двоїна зберігалася | далеко | довше <g/> , подеколи навіть до нашого часу <g/> , |
doc#4 | « <g/> Україна <g/> » і « <g/> Петлюра <g/> » <g/> , програмовість | далеко | менше послідовна <g/> , ніж можна було б сподіватися |
doc#4 | чимало поезій Наталі Лівицької-Холодної <g/> , але | далеко | не всі і <g/> , либонь <g/> , і не більшість <g/> . Скільки серед |
doc#4 | контраст <g/> , як у перед тим наведеному вірші <g/> : </p><p> Десь | далеко | — його Переяслав <g/> , під Шевченком — моє село <g/> . </p><p> Його |
doc#4 | , а чи це вибір самої поетки <g/> ? Якщо мав <g/> , як | далеко | простягалися його права <g/> ? Чи він тільки |
doc#4 | підліткування бачимо іншу групу образів <g/> , хоч | далеко | менше репрезентовану в збірці <g/> . Це образи днів |
doc#4 | в ґетеансько- рількеанський комплекс <g/> , | далеко | менше репрезентовані мотиви поразки <g/> , руїни <g/> , |
doc#6 | неба <g/> . Воно може бути спокійне <g/> , блакитне <g/> , але | далеко | частіше воно вибухає лявою потужного й |
doc#6 | волі <g/> ” <g/> . </p><p> Біографії Шевченка і Василя Курилика | далеко | не тотожні <g/> . Але між ними є риси подібности <g/> . |
doc#6 | виключно Канади <g/> ) <g/> . Але його успіх у глядача | далеко | випередив його успіх у критиків і |
doc#6 | глядачів не було аж рясно <g/> , але було пропорційно | далеко | більше <g/> , і вони довго зупинялися перед |
doc#6 | ? </p><p> Усе це великою мірою правда <g/> , але | далеко | не повна правда <g/> , а не повна правда — це й неправда |
doc#6 | виставки вибрали картину “ <g/> Маляр <g/> ” <g/> . Це була | далеко | не найкраща з виставлених картин <g/> , але вибір був |
doc#6 | ( <g/> фактично майже всі з торонтської серії <g/> , але | далеко | не тільки вони <g/> ) <g/> . На цій виставці пор <g/> . числа 17 ( <g/> “ |
doc#6 | його як символ життя ( <g/> ст <g/> . 106 <g/> ) <g/> . З цього погляду | далеко | не все <g/> , що тут окреслене як символ <g/> , справді |