Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 соціяльній драбині Н. був не на найнижчому <g/> , але далеко не на найвищому щаблі <g/> . У ті роки таких громадян
doc#0 їм ставлять посмертно пам'ятник <g/> , хоч і це далеко не всім <g/> , не завжди <g/> . Лиси виживають <g/> , навіки або
doc#1 та ж техніка <g/> , але не так напористо <g/> , з далеко більшим чуттям <g/> . Тому результат набагато
doc#1 відбувається у Галілеї й одночасно в Україні <g/> , - далеко <g/> , а все ж близько <g/> , давно и сьогодні <g/> . Але в «
doc#2 враження шорстка <g/> . Її суть — не люляння <g/> , але щось далеко глибше <g/> : сприймання світу як музичної гармонії
doc#3 На захід від цієї території двоїна зберігалася далеко довше <g/> , подеколи навіть до нашого часу <g/> ,
doc#4 « <g/> Україна <g/> » і « <g/> Петлюра <g/> » <g/> , програмовість далеко менше послідовна <g/> , ніж можна було б сподіватися
doc#4 чимало поезій Наталі Лівицької-Холодної <g/> , але далеко не всі і <g/> , либонь <g/> , і не більшість <g/> . Скільки серед
doc#4 контраст <g/> , як у перед тим наведеному вірші <g/> : </p><p> Десь далеко — його Переяслав <g/> , під Шевченком — моє село <g/> . </p><p> Його
doc#4 , а чи це вибір самої поетки <g/> ? Якщо мав <g/> , як далеко простягалися його права <g/> ? Чи він тільки
doc#4 підліткування бачимо іншу групу образів <g/> , хоч далеко менше репрезентовану в збірці <g/> . Це образи днів
doc#4 в ґетеансько- рількеанський комплекс <g/> , далеко менше репрезентовані мотиви поразки <g/> , руїни <g/> ,
doc#6 неба <g/> . Воно може бути спокійне <g/> , блакитне <g/> , але далеко частіше воно вибухає лявою потужного й
doc#6 волі <g/> <g/> . </p><p> Біографії Шевченка і Василя Курилика далеко не тотожні <g/> . Але між ними є риси подібности <g/> .
doc#6 виключно Канади <g/> ) <g/> . Але його успіх у глядача далеко випередив його успіх у критиків і
doc#6 глядачів не було аж рясно <g/> , але було пропорційно далеко більше <g/> , і вони довго зупинялися перед
doc#6 ? </p><p> Усе це великою мірою правда <g/> , але далеко не повна правда <g/> , а не повна правда — це й неправда
doc#6 виставки вибрали картину “ <g/> Маляр <g/> <g/> . Це була далеко не найкраща з виставлених картин <g/> , але вибір був
doc#6 ( <g/> фактично майже всі з торонтської серії <g/> , але далеко не тільки вони <g/> ) <g/> . На цій виставці пор <g/> . числа 17 ( <g/>
doc#6 його як символ життя ( <g/> ст <g/> . 106 <g/> ) <g/> . З цього погляду далеко не все <g/> , що тут окреслене як символ <g/> , справді