This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | в таких обставинах <g/> : Н. мав вирішити <g/> , якою мовою | говорити | із незнайомцем — українською чи російською <g/> . ( |
doc#0 | чи не з Києва <g/> , право знає « <g/> общесоветское <g/> » <g/> , | говорити | по-українському вміє <g/> , але <g/> , де можна й не можна <g/> , |
doc#0 | що знаходить <g/> , ось-ось <g/> , високе мистецтво <g/> . Якщо | говорити | про мистецтво як святиню <g/> , в редакції « <g/> Дозвілля |
doc#0 | , а тепер пропонує прищепити Київ <g/> , про наслідки | говорити | тут рано <g/> , суть цього шляху — пересічність і |
doc#1 | любови до життя та світу цього <g/> . Якщо | говорити | про стилістику <g/> , то в цій трагічно спокійній |
doc#2 | небі <g/> , </p><p> по озеру плив чорний лебідь <g/> . </p><p> Якщо можна | говорити | про аскетизм у поезії <g/> , то це він <g/> . Увесь вірш - |
doc#3 | і тільки в формі називного відмінка <g/> , трудно тут | говорити | про нову <g/> , третю революцію <g/> . Але в загальній |
doc#4 | поезії Наталі Лівицької-Холодної <g/> . </p><p> Якщо не | говорити | про збірку « <g/> старих <g/> » поезій <g/> , 1937 р. <g/> , « <g/> Сім літер |
doc#4 | » <g/> . Я б тільки пропонував замість терміну роман | говорити | про щоденник <g/> . Звичайно <g/> , що таке роман <g/> , ніхто |
doc#4 | поезій Наталі Лівицької-Холодної <g/> , коли | говорити | про її другу частину <g/> , як ми умовилися <g/> , маємо |
doc#4 | групах <g/> , а за простою хронологією <g/> . Про інші | говорити | тяжче через те <g/> , що ми не знаємо <g/> , як складався цей |
doc#4 | . Використаний він і для мотиву — Україна <g/> . </p><p> Якщо ж | говорити | про поезії <g/> , де цей мотив названо <g/> , де навіть і |
doc#4 | викреслюється традиція Олеся <g/> . Заведено | говорити | про бодлерівсько-верленівське коріння цієї |
doc#5 | , а в ситуації Славенко проти Славенка <g/> . Але | говорити | про перемогу іраціонального ще передчасно <g/> . |
doc#5 | написані одночасно і незалежно <g/> , слід було б | говорити | про майже копіювання <g/> . Але в дійсності це дві <g/> , |
doc#6 | в Курилика було б недоречно <g/> . Але якщо | говорити | про справжній екзистенціалізм <g/> , від |
doc#6 | кожна голова індивідуалізована <g/> , можна навіть | говорити | про характер кожного <g/> . Другий виняток — це |
doc#6 | елементи рембрандтівського освітлення можна | говорити | в застосуванні до “ <g/> Не руш <g/> ! ” ( <g/> ч. 13 <g/> ) і до “ |
doc#6 | кольорів <g/> . І цей “ <g/> абстрагований <g/> ” Курилик буде | говорити | як сучасник зі своїми |
doc#7 | , і зв'язки його з українською мовою <g/> , коли не | говорити | про зовнішнє оформлення слів <g/> , — мінімальні <g/> . </p> |