This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#4 | з вірша не тільки як займенник або іменник <g/> , а | взагалі | як учасника <g/> . Це ще один засіб ( <g/> засіб <g/> ! <g/> ) |
doc#4 | до вікна від печі </p><p> — хай кипить собі борщ без мене — </p><p> | взагалі | ці кухонні речі </p><p> так не до речі <g/> , </p><p> коли білим |
doc#4 | жадних доказів <g/> , що Наталя Лівицька-Холодна | взагалі | захоплюється чи то поезією Ґете в роки його |
doc#4 | нас цупко там <g/> , де ми були б <g/> , коли б і не вдавалися | взагалі | до образности — </p><p> то не горщики на кухні — </p><p> википить |
doc#6 | мистецької кар'єри своїх синів <g/> , бо ті батьки | взагалі | ледве чи знали <g/> , що таке мистецтво як професія <g/> . |
doc#6 | Канада <g/> ” <g/> ) <g/> ; на багатьох картинах неба | взагалі | нема <g/> , картина ніби зрізана на верхів'ях дерев <g/> . |
doc#6 | знайти багато спільного <g/> . Невідомо <g/> , чи Курилик | взагалі | знав Караваджо <g/> . Бувши в Римі <g/> , він ледве чи |
doc#6 | збиті в групи <g/> , в яких обличчя не виділяються | взагалі | <g/> . На цій виставці таку групу можна бачити в “ <g/> Під |
doc#6 | до мистецьких галерій і музеїв <g/> , місце їм — якщо | взагалі | вони заслуговують на місце — в музеях |
doc#6 | компонентів у канадських краєвидах і картинах | взагалі | <g/> . Тільки в циклі <g/> , що виразно протиставлений |
doc#7 | . Найрадикальніші були спроби заумників — вони | взагалі | відмовлялися від значень слів <g/> , брали з мови |
doc#7 | прищепишся <g/> , бо <g/> , позбавляючи мову значення | взагалі | <g/> , розривало зв'язки мови не тільки з зовнішньою |
doc#7 | мови <g/> . Дійшло до того <g/> , що дехто з поетів пише | взагалі | не українським словником <g/> . Одні тільки надають |
doc#7 | поезія неперекладна <g/> . Але чи перекладна поезія | взагалі | <g/> ? </p><p> </doc> </p><p> Віктор Петров <g/> , він же Віктор Бер <g/> , він |
doc#8 | народу <g/> . Для Петрова — є стала людина <g/> , людина | взагалі | <g/> , раціональна людина за нашаруваннями епох <g/> . У |
doc#9 | радянської України проблематика книжки | взагалі | була під суворим табу <g/> . Як правило <g/> , співжиття |
doc#9 | , бо на творчості кожного письменника | взагалі | <g/> , а наших письменників XIX століття зокрема <g/> , |
doc#9 | завдання простежити всі слова й елементи мови | взагалі | <g/> , що з'явилися в літературній мові під |
doc#9 | діяльність до Львова <g/> , до Галичини | взагалі | <g/> . Аж до 1905 —1906 рр <g/> . наша літературна мова |
doc#9 | за межі підроблення під смак адресатів <g/> . </p><p> Та й | взагалі | до шістдесятих років не можна говорити про |