Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 удатися до безпрецедентної спроби <g/> . Якщо вона вдасться <g/> , вона не матиме наслідувачів <g/> . Я
doc#0 підстрелити <g/> . Адже місцеві люди були нішо <g/> . Якщо не ворог <g/> , то непотріб <g/> , плазма <g/> . І Харків був не
doc#0 , погашеними ці родинні чвари не були <g/> . Якщо він був із породи Отелло <g/> , то вона не склала б
doc#0 , що знаходить <g/> , ось-ось <g/> , високе мистецтво <g/> . Якщо говорити про мистецтво як святиню <g/> , в редакції «
doc#0 не означало <g/> , мабуть <g/> , мало або нічого <g/> . ( <g/> Якщо вже наважитися на такі кондуїти <g/> , треба було б
doc#0 ) <g/> . Нема пам'ятників Сковороді у Львові <g/> , Одесі <g/> . Якщо львів'яни <g/> , одесити думають <g/> , що Сковорода —
doc#1 словосполучень <g/> , типових для народніх пісень <g/> . Якщо спробувати подати це статистично <g/> , то
doc#1 тут <g/> , — це поезія для Шевченкових читачів <g/> . Якщо читати « <g/> Титарівну-Немирівну <g/> » <g/> , не знаючи
doc#1 не позбавлений любови до життя та світу цього <g/> . Якщо говорити про стилістику <g/> , то в цій трагічно
doc#1 , бо сонце стане <g/> , </p><p> І осквернену землю спалить <g/> . </p><p> Якщо в « <g/> Осії <g/> . Глава XIV <g/> » він пророкував і хотів
doc#1 людської душі <g/> , гармонії взаємин людських душ <g/> . Якщо цієї гармонії буде досягнуто <g/> , проблема
doc#1 , </p><p> Роздавить вашого кумира <g/> , </p><p> Людськії шашелі <g/> . </p><p> Якщо аналізувати цей вірш з погляду ідей та поглядів
doc#2 підставляють імена під кожний з цих випадків <g/> . </p><p> Якщо порівняти перший у збірці вірш Лятуринської з -
doc#2 в яснім небі <g/> , </p><p> по озеру плив чорний лебідь <g/> . </p><p> Якщо можна говорити про аскетизм у поезії <g/> , то це він <g/> .
doc#2 : пазур -вражу <g/> , ведмідь - слід <g/> , небі - лебідь <g/> . Якщо є звукові повтори <g/> , то вони навмисне затінені <g/> .
doc#2 , і не до речі тут трухлість пухких епітетів <g/> . Якщо прикметники з'являються в цих віршах <g/> , то це
doc#3 . Так воно є в житті українського діялектизму <g/> . Якщо він не входить в літературну мову <g/> , він гине <g/> . Але
doc#4 поезії Наталі Лівицької-Холодної <g/> . </p><p> Якщо не говорити про збірку « <g/> старих <g/> » поезій <g/> , 1937 р.
doc#4 демонстративно неназваною <g/> . « <g/> На всіх язиках <g/> » <g/> . Якщо поетка не хотіла або не могла дати формули до
doc#4 мав свого редактора <g/> , а чи це вибір самої поетки <g/> ? Якщо мав <g/> , як далеко простягалися його права <g/> ? Чи він