Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 до кабінету Галицького не приводили <g/> . Як сказав тоді Галицький своєму свіжому
doc#0 масового вбивства <g/> , що звалося боротьбою кляс <g/> . Як ридма ридав над тими гекатомбами смерти поетів
doc#0 до мовознавства й повернувся до журналістики <g/> . Як довго він це робив <g/> , коли помер <g/> , де похований <g/> , не
doc#0 , звісно німецької <g/> , — вони не існували <g/> . Як не існували пацюки чи таргани <g/> . Армія могла
doc#0 , звинувачень у невігластві й браку культури <g/> ! Як у Глібова <g/> : </p><p> Хто винен з них <g/> , хто ні <g/> , судить не нам <g/> , </p>
doc#0 . Вона не дала нічого ні росіянам <g/> , ні німцям <g/> . Як і в Красному Лимані <g/> , обом ворогам вона не
doc#0 ? Фронти довкола <g/> ? Усе це було безвартісне <g/> . Як дон Кіхот бачив богиню у вульгарній дівці <g/> , так
doc#0 до комуністичної партії згадували не радо <g/> . Як мені оповідають <g/> , твір і вистава були поновно
doc#1 словами викликати велике враження <g/> » 1. </p><p> Як « <g/> Марія <g/> » <g/> , так і « <g/> Неофіти <g/> » творять враження
doc#1 смерти <g/> . Читаємо далі <g/> : </p><p> А думи гордії розвіє <g/> , </p><p> Як ту сніжину по степу <g/> ! </p><p> Інше слово з того ж
doc#1 з темряви <g/> , з невідомосте <g/> , мов очі Сатани <g/> . </p><p> Як бачимо <g/> , глибока любов поета до рідного краю не
doc#1 , відмова від чужих йому впливів і подолання їх <g/> . Як у 40-х рр <g/> . <g/> , коли він зіткнувся з комплексом «
doc#2 епосом <g/> , усе таки зберігає властивості лірики <g/> . Як твориться ліричність епосу і епічність лірики
doc#2 : </p><p> « <g/> Довгі <g/> , довгі луки поля <g/> , </p><p> і темніший ночі гай <g/> . </p><p> Як згубила <g/> , то й шукай <g/> ! » </p><p> Така поезія про дівчину <g/> ,
doc#3 читачів опанувати одну з « <g/> іноземних <g/> » мов <g/> . </p><p> Як відомо <g/> , в давньоукраїнській мові числівник
doc#3 на початку цього мого звідомлення <g/> . Як правило <g/> , мапи показують <g/> , що розвиток і ширєння
doc#4 вибух таланту припали в неї на старші роки <g/> . Як я це бачу <g/> , між її молодою поезією й пізньою
doc#4 Іова <g/> , але без його — попри все — віри в Бога <g/> . </p><p> Як глибоко комплекс Іова вкарбований у поезію
doc#4 у самому ядрі поезії <g/> , в системі образности <g/> . Як у картинах Ван Ґоґа й Сутіна <g/> , пейзаж у цих
doc#4 співіснують <g/> , і один з них не знищує другого <g/> . </p><p> Як кажуть французи <g/> , c'est la vie <g/> . І додам <g/> , хоч вони