This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | років раніше або на десять років пізніше <g/> . </p><p> | Тут | час закінчити передмови і пора почати нашу |
doc#0 | праворуч <g/> . Він <g/> , не питавши <g/> , пройшов до Н. | Тут | мало відбутися те <g/> , що й досі відбувається в |
doc#0 | діяльности <g/> . Псевдонім <g/> … Нехай буде Шевченко <g/> . </p><p> | Тут | Галицький мало не ошелешений <g/> . « <g/> Нет <g/> , зачем же |
doc#0 | Лимані <g/> . Але Н. їх там не бачив і міг забути <g/> . | Тут | <g/> ? Що <g/> , коли Галицький ще не евакуювався <g/> ? Коли |
doc#0 | спроб стати німцем <g/> . Отим легальним шляхом <g/> . | Тут | треба було починати з усвідомлення ситуації і |
doc#0 | нагадати <g/> , носив ім'я Михайла Драгоманова <g/> . </p><p> | Тут | на арену життєпису Н. виступає адвокат <g/> , або <g/> , як |
doc#0 | бібліотеку <g/> , — кажуть <g/> , близько 35 тисяч назв <g/> . | Тут | були історик Борис Крупницький <g/> , етнограф |
doc#0 | перехідним табором для привезених зі сходу <g/> . | Тут | їх мили <g/> , чистили <g/> , реєстрували і звідси |
doc#0 | , хай там що <g/> . </p><p> Так тривали хвилини за хвилинами <g/> . </p><p> | Тут | і сталося чудо <g/> . </p><p> До барака <g/> , його « <g/> власного <g/> » <g/> , « |
doc#0 | , може краще Eaghor <g/> , був єдиним письменником <g/> . | Тут | коріння його конфлікту з Довгалем <g/> . Усі інші в |
doc#0 | , суть цього шляху — пересічність і добробут <g/> . </p><p> | Тут | уже говорилося про Швейка й менше про Сковороду |
doc#1 | характерні риси його творчости 1857- 1859 рр <g/> . </p><p> | Тут | ми знаходимо твори різних жанрів і з різними |
doc#1 | прийде випустить <g/> … Сиди </p><p> І нічогісінько не жди <g/> ! </p><p> | Тут | тема зими підкреслена й заперечена |
doc#1 | діло зробить <g/> , то велике само б зробилося <g/> » 21. | Тут | чітко підкреслено зв'язок між малим ділом — |
doc#2 | » <g/> . Ось цей вірш <g/> : </p><p> Зуб <g/> , ратище <g/> , копито <g/> , пазур <g/> . </p><p> | Тут | муж ішов на силу вражу <g/> . </p><p> Сурмив тут мамут <g/> . Тут |
doc#2 | . </p><p> Тут муж ішов на силу вражу <g/> . </p><p> Сурмив тут мамут <g/> . | Тут | ведмідь </p><p> печерний вів кошлатий слід </p><p> Кружляв тут |
doc#2 | як це зробив би <g/> , мабуть <g/> , кожний автор <g/> , а першої <g/> . | Тут | секрет ставлення критики до Лятуринської <g/> . Ті <g/> , |
doc#3 | не вивчена і мала б бути темою окремої розвідки <g/> . | Тут | досить нагадати <g/> , що за первісне значення |
doc#4 | <p> і на вогники міста <g/> , що ллються </p><p> у пітьми океани <g/> . </p><p> | Тут | особа авторки не зовсім усунена <g/> , бачимо її і в |
doc#4 | Наталі Лівицької-Холодної від 1944 р. й досі <g/> . | Тут | міра справжньої поезії <g/> , і поетка виповнює її |