Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 років раніше або на десять років пізніше <g/> . </p><p> Тут час закінчити передмови і пора почати нашу
doc#0 праворуч <g/> . Він <g/> , не питавши <g/> , пройшов до Н. Тут мало відбутися те <g/> , що й досі відбувається в
doc#0 діяльности <g/> . Псевдонім <g/> … Нехай буде Шевченко <g/> . </p><p> Тут Галицький мало не ошелешений <g/> . « <g/> Нет <g/> , зачем же
doc#0 Лимані <g/> . Але Н. їх там не бачив і міг забути <g/> . Тут <g/> ? Що <g/> , коли Галицький ще не евакуювався <g/> ? Коли
doc#0 спроб стати німцем <g/> . Отим легальним шляхом <g/> . Тут треба було починати з усвідомлення ситуації і
doc#0 нагадати <g/> , носив ім'я Михайла Драгоманова <g/> . </p><p> Тут на арену життєпису Н. виступає адвокат <g/> , або <g/> , як
doc#0 бібліотеку <g/> , — кажуть <g/> , близько 35 тисяч назв <g/> . Тут були історик Борис Крупницький <g/> , етнограф
doc#0 перехідним табором для привезених зі сходу <g/> . Тут їх мили <g/> , чистили <g/> , реєстрували і звідси
doc#0 , хай там що <g/> . </p><p> Так тривали хвилини за хвилинами <g/> . </p><p> Тут і сталося чудо <g/> . </p><p> До барака <g/> , його « <g/> власного <g/> » <g/> , «
doc#0 , може краще Eaghor <g/> , був єдиним письменником <g/> . Тут коріння його конфлікту з Довгалем <g/> . Усі інші в
doc#0 , суть цього шляху — пересічність і добробут <g/> . </p><p> Тут уже говорилося про Швейка й менше про Сковороду
doc#1 характерні риси його творчости 1857- 1859 рр <g/> . </p><p> Тут ми знаходимо твори різних жанрів і з різними
doc#1 прийде випустить <g/> … Сиди </p><p> І нічогісінько не жди <g/> ! </p><p> Тут тема зими підкреслена й заперечена
doc#1 діло зробить <g/> , то велике само б зробилося <g/> » 21. Тут чітко підкреслено зв'язок між малим ділом —
doc#2 » <g/> . Ось цей вірш <g/> : </p><p> Зуб <g/> , ратище <g/> , копито <g/> , пазур <g/> . </p><p> Тут муж ішов на силу вражу <g/> . </p><p> Сурмив тут мамут <g/> . Тут
doc#2 . </p><p> Тут муж ішов на силу вражу <g/> . </p><p> Сурмив тут мамут <g/> . Тут ведмідь </p><p> печерний вів кошлатий слід </p><p> Кружляв тут
doc#2 як це зробив би <g/> , мабуть <g/> , кожний автор <g/> , а першої <g/> . Тут секрет ставлення критики до Лятуринської <g/> . Ті <g/> ,
doc#3 не вивчена і мала б бути темою окремої розвідки <g/> . Тут досить нагадати <g/> , що за первісне значення
doc#4 <p> і на вогники міста <g/> , що ллються </p><p> у пітьми океани <g/> . </p><p> Тут особа авторки не зовсім усунена <g/> , бачимо її і в
doc#4 Наталі Лівицької-Холодної від 1944 р. й досі <g/> . Тут міра справжньої поезії <g/> , і поетка виповнює її