Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 у своєму « <g/> Циклоні <g/> » <g/> , який він назвав романом <g/> . До Харкова поранених не везли <g/> , вони гинули далі на
doc#0 запас харчів <g/> , голод не загрожував <g/> . До порожнього бараку ніхто не показувався <g/> .
doc#0 . Невже потягнуть силоміць <g/> ? Н. зажурився <g/> . До дивізії він не піде <g/> , хай там що <g/> . </p><p> Так тривали
doc#0 хвилини за хвилинами <g/> . </p><p> Тут і сталося чудо <g/> . </p><p> До барака <g/> , його « <g/> власного <g/> » <g/> , « <g/> рідного <g/> » ( <g/> ну <g/> , майже
doc#0 й друкарню з українськими шрифтами <g/> . </p><p> До такого Пляуену <g/> , до такої редакції на
doc#0 відмінності законювалася така-сяка єдність <g/> . </p><p> До цього додавалися відмінності в національному
doc#2 історичної епохи <g/> , до звіриних шкур включно <g/> . До того ж <g/> , якщо психологічно людина перших поезій
doc#3 та надрукована іноземною німецькою мовою <g/> . До всього іншого автор був буржуазний
doc#4 ні на універсальність <g/> , ні на епічність <g/> . </p><p> До того ж я не маю жадних доказів <g/> , що Наталя
doc#4 собі анахронізм — Тичина окреслював словами « <g/> До пустель <g/> , каналу й річки Наші славні п'ятирічки
doc#4 голубиними вуалями </p><p> парк <g/> </p><p> ( <g/> « <g/> Жоржини <g/> » <g/> ) </p><p> До поезії вдирається інтонація побутового
doc#5 , завідувач відділу статистики Махортресту <g/> . До цих чотирьох Марта байдужа <g/> . Вона віддається
doc#5 читача <g/> . Так <g/> , покинена <g/> , зовсім самотня <g/> До того ж її звільняють з праці <g/> . До того ж її
doc#5 зовсім самотня <g/> … До того ж її звільняють з праці <g/> . До того ж її виселяють з кімнати <g/> . Отже <g/> , безробітна
doc#5 модним релігіям гіркоту свого агностицизму <g/> . </p><p> До політичних памфлетів і до українського
doc#5 з її політичним вступом – терором 30-х років <g/> . До цих романів належала Йогансенова « <g/> Подорож
doc#6 знеособлені й безбожні “ <g/> екзистенціялісти <g/> <g/> . До речі <g/> , вервечка “ <g/> екзистенціялістів <g/> ” у цій
doc#6 триб культурного життя тоді в Торонто <g/> . До того ж сьогодні ми ще не можемо сказати <g/> , що в
doc#6 були створені на основі еклектичного підходу <g/> . До того слід додати <g/> , що Куриликів еклектизм
doc#6 , як його малярство <g/> . Вони мусіли бути численні <g/> . До самих “ <g/> Страстей Христових <g/> <g/> , як він сам каже <g/> ,