This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | у своєму « <g/> Циклоні <g/> » <g/> , який він назвав романом <g/> . | До | Харкова поранених не везли <g/> , вони гинули далі на |
doc#0 | запас харчів <g/> , голод не загрожував <g/> . | До | порожнього бараку ніхто не показувався <g/> . |
doc#0 | . Невже потягнуть силоміць <g/> ? Н. зажурився <g/> . | До | дивізії він не піде <g/> , хай там що <g/> . </p><p> Так тривали |
doc#0 | хвилини за хвилинами <g/> . </p><p> Тут і сталося чудо <g/> . </p><p> | До | барака <g/> , його « <g/> власного <g/> » <g/> , « <g/> рідного <g/> » ( <g/> ну <g/> , майже |
doc#0 | й друкарню з українськими шрифтами <g/> . </p><p> | До | такого Пляуену <g/> , до такої редакції на |
doc#0 | відмінності законювалася така-сяка єдність <g/> . </p><p> | До | цього додавалися відмінності в національному |
doc#2 | історичної епохи <g/> , до звіриних шкур включно <g/> . | До | того ж <g/> , якщо психологічно людина перших поезій |
doc#3 | та надрукована іноземною німецькою мовою <g/> . | До | всього іншого автор був буржуазний |
doc#4 | ні на універсальність <g/> , ні на епічність <g/> . </p><p> | До | того ж я не маю жадних доказів <g/> , що Наталя |
doc#4 | собі анахронізм — Тичина окреслював словами « <g/> | До | пустель <g/> , каналу й річки Наші славні п'ятирічки |
doc#4 | голубиними вуалями </p><p> парк <g/> … </p><p> ( <g/> « <g/> Жоржини <g/> » <g/> ) </p><p> | До | поезії вдирається інтонація побутового |
doc#5 | , завідувач відділу статистики Махортресту <g/> . | До | цих чотирьох Марта байдужа <g/> . Вона віддається |
doc#5 | читача <g/> . Так <g/> , покинена <g/> , зовсім самотня <g/> … | До | того ж її звільняють з праці <g/> . До того ж її |
doc#5 | зовсім самотня <g/> … До того ж її звільняють з праці <g/> . | До | того ж її виселяють з кімнати <g/> . Отже <g/> , безробітна |
doc#5 | модним релігіям гіркоту свого агностицизму <g/> . </p><p> | До | політичних памфлетів і до українського |
doc#5 | з її політичним вступом – терором 30-х років <g/> . | До | цих романів належала Йогансенова « <g/> Подорож |
doc#6 | знеособлені й безбожні “ <g/> екзистенціялісти <g/> ” <g/> . | До | речі <g/> , вервечка “ <g/> екзистенціялістів <g/> ” у цій |
doc#6 | триб культурного життя тоді в Торонто <g/> . | До | того ж сьогодні ми ще не можемо сказати <g/> , що в |
doc#6 | були створені на основі еклектичного підходу <g/> . | До | того слід додати <g/> , що Куриликів еклектизм |
doc#6 | , як його малярство <g/> . Вони мусіли бути численні <g/> . | До | самих “ <g/> Страстей Христових <g/> ” <g/> , як він сам каже <g/> , |