Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 ленінізму й сталінської метастази його в їхній квінтесенції червоного терору <g/> , тепер
doc#0 якого-небудь іншого Галицького <g/> . </p><p> Стратагема їхнього авторства в той Сорок чорний рік була така <g/> . Н.
doc#0 колись був громадянин Галицький у Харкові <g/> . Але їхні плащі були кращі <g/> , ніж у Галицького <g/> . Все-таки
doc#0 , Всеволод Біленко <g/> ) <g/> , таких прав не дістали <g/> , їхня праця була технічна <g/> . Костецький за віком і за
doc#1 і мистецтво <g/> . </p><p> - Львів <g/> , 1941.- № 5 <g/> , - С. 35. </p><p> з їхнім благородним гнівом і обуренням <g/> , хоч у першій
doc#1 мотивів і алюзивне поле цих образів <g/> , мотивів і їхніх поєднань <g/> . « <g/> Помолоділи <g/> » і « <g/> підросли <g/> » діти <g/> , але
doc#1 » і « <g/> підросли <g/> » діти <g/> , але це ж стосується і їхніх батьків <g/> , і бездітного Т. Шевченка <g/> . Це його «
doc#2 , просячи сестричок не топтати волошок їхніми черевичками <g/> . Тільки тепер відкривається
doc#3 письменників <g/> , що друкувалися 1850— 1950 рр <g/> . <g/> ) з їхніми <g/> , цих письменників <g/> , біографічними даними дає
doc#4 — « <g/> Листки з щоденника <g/> » <g/> , підкреслюючи тим їхню епізодичність <g/> , завершеність у собі <g/> ,
doc#4 » <g/> ) <g/> , Маємо також образ через коротку цитату з їхніх творів <g/> . Рубчак розкрив цитату з Олега Ольжича <g/> ,
doc#4 попри всю їх підкреслену уривчастість <g/> , їхню підкреслену шкіцовість нібито тільки вражень
doc#4 світ можна беззастережно перебудовувати <g/> , бо в їхній основі лежить механічна сума механічних
doc#4 в те <g/> , що твори літератури « <g/> робляться <g/> » і що дію їхнього механізму на людську психіку можна розкласти
doc#4 часом у мінорі <g/> , то бунтівничі <g/> , то заспокоєні <g/> . І їхня повторюваність і їхня поява й рух ніби нічим не
doc#4 , то заспокоєні <g/> . І їхня повторюваність і їхня поява й рух ніби нічим не зумовлені <g/> , як і їхнє
doc#4 і їхня поява й рух ніби нічим не зумовлені <g/> , як і їхнє тимчасове зникання <g/> . Є фонтани з водою різних
doc#4 віку <g/> , і світ їм був такий же приязний <g/> , як їхня хата <g/> . Коли до них забрели Зевес і Гермес <g/> ,
doc#4 , прощай <g/> » <g/> , — проказали <g/> , і вже одночасно корою </p><p> їхні уста поросли <g/> . </p><p> ( <g/> Переклад Миколи Зерова <g/> ) </p>
doc#4 старих <g/> , а Мефістофель здійснює це як підпал їхньої хатини <g/> , і провістя богів про одночасну смерть