Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 поїзди відводилися на запасні колії <g/> , часто стояли там годинами <g/> . Пізніше була створена
doc#0 до смішного — крок <g/> ) <g/> . Правда <g/> , Сковорода не часто сміявся ( <g/> цю функцію він передав Гоголеві <g/> ) <g/> , але
doc#1 поля <g/> , але вжиті з різними конно- таціями і часто в метафоричному значенні <g/> . Це особлива система
doc#1 , вплив герценівського « <g/> Колокола <g/> » <g/> , що так часто згадується у щоденнику поета в 1857— 1858 рр <g/> . </p>
doc#2 епосу і епічність лірики <g/> , і тонкої лірики <g/> , часто виразно карбованої жіночістю <g/> , — це могло б бути
doc#4 вражень і настроїв <g/> , які можуть повторюватися й часто справді повторюються <g/> . Можна було б визбирати
doc#4 і як саме <g/> . У Наталі Лівицької-Холодної дуже часто й дуже типово відбувається перехід від я ( <g/> про
doc#4 , — всі вони втілення української душі <g/> , носії і часто жертви української ідеї <g/> . Це стосується й до
doc#4 літ <g/> . Наталя Лівицька-Холодна називає Україну часто <g/> , але не менш часто слова цього не знаходимо <g/> , а
doc#4 називає Україну часто <g/> , але не менш часто слова цього не знаходимо <g/> , а все одно знаємо <g/> , що
doc#4 стає зведеною до свого кістякового мінімуму і часто нерегулярною <g/> , і в цих умовах поєднання
doc#4 і Олесевому заколисуванню плином слів <g/> , і часто картонному патосові Маланюка чи Ольжича <g/> ,
doc#4 , ігноруючи всі інші сумежні звуки <g/> , а часто й межі слів <g/> , тип пам'ятаю це — пересипаються (
doc#4 з гармонією поезії <g/> » <g/> . </p><p> Наталя Лівицька-Холодна часто нарікає на самоту <g/> . Якщо мав рацію Шопенгауер <g/> ,
doc#6 Курилика можна бачити вже в тому <g/> , як часто він подає на своїх картинах — і не лише
doc#6 людей <g/> , що збилися в якийсь суцільний згусток <g/> , часто знаходимо на картинах Курилика <g/> . Але гурт такий
doc#6 . Його знайомі оповідають <g/> , що він малював часто по 17 годин на день <g/> . </p><p> Шлях до успіху в малярстві не
doc#6 ” в творчості Курилика дуже багато <g/> , часто навіть з документацією <g/> , коли мистець точно
doc#6 у відтворенні пейзажу <g/> , при чому не завжди <g/> , але часто вони обидві включені в простий <g/> , але дотепний
doc#6 неприйнятні <g/> , що він <g/> , відштовхнений ними <g/> , часто вже не спроможний бачити за ними іншої <g/> ,