Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 . Наводжу її тут <g/> , із купюрами місць інтимного характеру <g/> : </p><p> « <g/> 7. X. 41. Милая [ <g/> <g/> ] <g/> , едем пока хорошо и
doc#0 , коли рушій уже мертвий <g/> ? <g/> ) <g/> , директива змінити характер журналу <g/> . Мовляв <g/> , розваговий його характер не
doc#0 характер журналу <g/> . Мовляв <g/> , розваговий його характер не пасував до напруженої ситуації <g/> , відкриймо
doc#1 , таким чином <g/> , набирає універсального характеру <g/> . У пляні ж емоцій така контрастивність вибиває
doc#1 текст чітко поділяється на уступи молитовного характеру <g/> , що виразно оркестровані 19
doc#1 фолкльор вабить Т. Шевченка універсальним характером своїх образів і простотою мови — простотою <g/> ,
doc#1 правда-мста <g/> </p><p> Знаменно <g/> , що апокаліптичний характер цього Шевченкового « <g/> подражанія <g/> » виник майже
doc#1 зору <g/> , безперечно <g/> , має послідовний <g/> , циклічний характер <g/> . Говорячи про останній період у його творчості
doc#3 , найчастіше — зміни лексичного і семантичного характеру <g/> . Менше помітні зміни фонетико-фонологічного
doc#3 . Менше помітні зміни фонетико-фонологічного характеру <g/> . Рідше трапляються в полі спостережень однієї
doc#3 й внутрішньо суперечливішою <g/> . </p><p> Такий характер носила вже перша « <g/> велика синтаксична
doc#3 Обидва ці процеси мали поступовий і тривалий характер <g/> , з варіяціями діялектично-територіяльного
doc#3 кінцеве речення явно прогібітивного характеру <g/> : « <g/> Збірні числівники <g/> … не властиві науковому та
doc#3 редактор дописував речення поскриптивного характеру <g/> , навіть якщо це суперечило поглядам автора <g/> .
doc#4 визначні твори <g/> , але зовсім відмінного характеру <g/> . Це випадок <g/> , приміром <g/> , Ґете і Ріхарда Штравса <g/> .
doc#4 , невидимо захованої в коконі <g/> . А в самому характері « <g/> нової <g/> » поезії Наталі Лівицької-Холодної
doc#4 далі <g/> ) <g/> . </p><p> Два спостереження загальнішого характеру випливають з цього короткого вгляду в дві
doc#4 воно ніби підтримує мою тезу про щоденниковий характер або маску поезій Наталі Лівицької-Холодної <g/> . </p>
doc#4 поезій Наталі Лівицької-Холодної <g/> . </p><p> Власне <g/> , характер чи маску <g/> ? Чи щоденниковість спонтанна <g/> , чи це
doc#4 , але майже суцільно внутрішньоукраїнського характеру <g/> , та й ті взяті в відлуннях у її власній душі <g/> . Поза