This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | Корнійчука <g/> , той стиль <g/> . Перша зустріч буде за | три | дні <g/> . Сьогодні ми прощаємося <g/> , і додому Н. |
doc#0 | тепер відновляють церкву — Володимира <g/> , Іллі <g/> , | трьох | святителів <g/> . Під тихими вербами <g/> . </p> |
doc#1 | є поділ творчости Т. Шевченка на | три | періоди <g/> : до заслання <g/> , протягом заслання і |
doc#1 | піднесеннях та спадах <g/> , і намагання звести їх до | трьох | періодів означало б спростити картину <g/> . </p> |
doc#1 | . У вірші « <g/> Хоча лежачого не б'ють <g/> » є щонайбільше | три | церковнослов ЯН13МИ ( <g/> « <g/> скорб <g/> » <g/> , « <g/> печаль <g/> » <g/> , « <g/> пси |
doc#1 | літературної кар'єри <g/> , хоч згодом <g/> , у період « <g/> | трьох | літ <g/> » ( <g/> 1843-1845 <g/> ) і потім - у перші роки після |
doc#1 | дійсности <g/> » до пляну порівнянь <g/> , а паралелізмом | трьох | образів <g/> , здавалося б <g/> , зовсім не пов'язаних між |
doc#1 | гноблення <g/> , така характерна для періоду « <g/> | трьох | літ <g/> » ( <g/> 1843-1845 <g/> ) <g/> . </p><p> Причину цього знайти легко <g/> : |
doc#1 | правди і свободи <g/> , про чий прихід поет писав | трьома | тижнями раніше <g/> . Він продовжує думку про |
doc#1 | і кривавої помсти <g/> ) і переборов його у віршах « <g/> | трьох | літ <g/> » <g/> , — так і тепер він переборов комплекс |
doc#2 | <p> Цю традицію вірности підкреслює й те <g/> , що збірка | трьох | збірок дістала назву не останньої <g/> , як це зробив |
doc#3 | голубів ( <g/> давальний <g/> ) перенесено структуру | три | голуби — трьох голубів—трьом голубам і т. д. <g/> , |
doc#3 | ( <g/> давальний <g/> ) перенесено структуру три голуби — | трьох | голубів—трьом голубам і т. д. <g/> , так що |
doc#3 | ще від дослов'янської давнини <g/> , існували в усіх | трьох | родах <g/> , але на середньо- і новоукраїнський |
doc#3 | . Звідси <g/> , від конструкцій типу числівник ( <g/> два <g/> , | три | <g/> , чотири <g/> ) плюс тел-ят- або племен- метастази |
doc#4 | . ( <g/> Радше <g/> , перше <g/> , про що далі в розділі | три | <g/> . <g/> ) З цим зв'язане й те <g/> , що « <g/> старі <g/> » <g/> , « <g/> панноч- чині |
doc#4 | й стрима- ности <g/> , самоіронії й пластичности <g/> . </p><p> | ТРИ | </p><p> Уже сказано <g/> : « <g/> нові <g/> » поезії Наталі Лівицької- |
doc#4 | запалало все кругом <g/> , </p><p> Горить костром тим трупам | трьом | <g/> . </p><p> Війнуло вітерцем нічним <g/> , </p><p> Я чую смалятину й дим |
doc#4 | іконці <g/> , але все несподівано зміщено вставкою | трьох | слів у супроводі зламу інтонації й ритму <g/> : </p><p> і на |
doc#4 | альтернативне закінчення <g/> . Нехай читач викине | три | останні уступи <g/> , включно з цитатою з </p> |