Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 Корнійчука <g/> , той стиль <g/> . Перша зустріч буде за три дні <g/> . Сьогодні ми прощаємося <g/> , і додому Н.
doc#0 тепер відновляють церкву — Володимира <g/> , Іллі <g/> , трьох святителів <g/> . Під тихими вербами <g/> . </p>
doc#1 є поділ творчости Т. Шевченка на три періоди <g/> : до заслання <g/> , протягом заслання і
doc#1 піднесеннях та спадах <g/> , і намагання звести їх до трьох періодів означало б спростити картину <g/> . </p>
doc#1 . У вірші « <g/> Хоча лежачого не б'ють <g/> » є щонайбільше три церковнослов ЯН13МИ ( <g/> « <g/> скорб <g/> » <g/> , « <g/> печаль <g/> » <g/> , « <g/> пси
doc#1 літературної кар'єри <g/> , хоч згодом <g/> , у період « <g/> трьох літ <g/> » ( <g/> 1843-1845 <g/> ) і потім - у перші роки після
doc#1 дійсности <g/> » до пляну порівнянь <g/> , а паралелізмом трьох образів <g/> , здавалося б <g/> , зовсім не пов'язаних між
doc#1 гноблення <g/> , така характерна для періоду « <g/> трьох літ <g/> » ( <g/> 1843-1845 <g/> ) <g/> . </p><p> Причину цього знайти легко <g/> :
doc#1 правди і свободи <g/> , про чий прихід поет писав трьома тижнями раніше <g/> . Він продовжує думку про
doc#1 і кривавої помсти <g/> ) і переборов його у віршах « <g/> трьох літ <g/> » <g/> , — так і тепер він переборов комплекс
doc#2 <p> Цю традицію вірности підкреслює й те <g/> , що збірка трьох збірок дістала назву не останньої <g/> , як це зробив
doc#3 голубів ( <g/> давальний <g/> ) перенесено структуру три голуби — трьох голубів—трьом голубам і т. д. <g/> ,
doc#3 ( <g/> давальний <g/> ) перенесено структуру три голуби — трьох голубів—трьом голубам і т. д. <g/> , так що
doc#3 ще від дослов'янської давнини <g/> , існували в усіх трьох родах <g/> , але на середньо- і новоукраїнський
doc#3 . Звідси <g/> , від конструкцій типу числівник ( <g/> два <g/> , три <g/> , чотири <g/> ) плюс тел-ят- або племен- метастази
doc#4 . ( <g/> Радше <g/> , перше <g/> , про що далі в розділі три <g/> . <g/> ) З цим зв'язане й те <g/> , що « <g/> старі <g/> » <g/> , « <g/> панноч- чині
doc#4 й стрима- ности <g/> , самоіронії й пластичности <g/> . </p><p> ТРИ </p><p> Уже сказано <g/> : « <g/> нові <g/> » поезії Наталі Лівицької-
doc#4 запалало все кругом <g/> , </p><p> Горить костром тим трупам трьом <g/> . </p><p> Війнуло вітерцем нічним <g/> , </p><p> Я чую смалятину й дим
doc#4 іконці <g/> , але все несподівано зміщено вставкою трьох слів у супроводі зламу інтонації й ритму <g/> : </p><p> і на
doc#4 альтернативне закінчення <g/> . Нехай читач викине три останні уступи <g/> , включно з цитатою з </p>