Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 бач <g/> , любив Крим <g/> . Але голову на плечах треба було теж мати <g/> . </p><p> Несусвітенне скупчення війська <g/> , не
doc#0 » явно потребували чергування <g/> , мабуть <g/> , теж підкріплень <g/> . На гостя цей привілей не ширився <g/> ,
doc#0 » явно потребували чергування <g/> , мабуть <g/> , теж підкріплень <g/> . На гостя цей привілей не ширився <g/> ,
doc#0 перемогу над Сталіновою Росією <g/> . Але Н. теж помилився <g/> . Запах крови й смерти не хотів лишати
doc#0 Тихцем і оглядаючися <g/> , вони прокрадаються під теж облудний <g/> , постишевський монументальний
doc#0 , — ні прізвища <g/> , ні адреси <g/> , таборових поліцаїв теж ні <g/> , — виявилося <g/> , що молодики в плащах були
doc#1 як ще один літературний твір <g/> , бо для поета це теж не просто ще один літературний твір <g/> , а крик болю
doc#1 й протесту не менше <g/> , ніж у другій <g/> . « <g/> Марія <g/> » теж належить до періоду пророцтва в революційній
doc#2 менше звичайний є показ усього дівочого життя теж як суми обрядових дій <g/> . Зрештою навіть вістка
doc#2 , </p><p> по коліна <g/> , по коліна </p><p> в злотній ріні <g/> . </p><p> Образи теж стають багатими <g/> , мало не імажиністичними <g/> ,
doc#2 . </p><p> Друге коло — коло дівочого життя <g/> , і воно теж вивершується смертю дівчини і новим
doc#3 ( <g/> з модифікаціями <g/> ) <g/> , а другий іменникового ( <g/> теж з модифікаціями <g/> ) <g/> . Була невідповідність <g/> ,
doc#4 акт критикової сваволі ( <g/> на яку я <g/> , зрештою <g/> , теж застеріг собі право <g/> ) <g/> , але й об'єктивний факт <g/> ,
doc#4 . Також <g/> , звичайно <g/> , літературний засіб <g/> , але теж не тільки засіб <g/> . </p><p> Поетка може й зовсім
doc#4 поза вікном <g/> . Коси ялинок з білими стрічками — це теж жіноче бачення <g/> , це теж я <g/> , сховане за ощадним і
doc#4 з білими стрічками — це теж жіноче бачення <g/> , це теж я <g/> , сховане за ощадним і ніби зовсім безособовим
doc#4 малюнком <g/> . Та й образ торби білого пір'я теж не суперечить цій особисто жіночій лінії <g/> .
doc#4 другий приклад такої суб'єктивізації і теж зразок ранньо-зимового пейзажу <g/> . Це поезія <g/> , що
doc#4 , тут і міра людяности поезії <g/> , і цей іспит вона теж складає гойно й в остаточній правді <g/> . У свої
doc#5 відмінний характер « <g/> Невеличкої драми <g/> » <g/> . Дія теж відбувається в Києві <g/> , але місто не цікавить