Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 одна <g/> , але оргія жорстокости від того не менша <g/> . Твір Стравинського — 1913 року <g/> , гітлерівці Харкова
doc#0 мілітаризм <g/> . У ті дні інсценізацію твору поставив Гнат Юра в Київському театрі ім <g/> .
doc#0 партії згадували не радо <g/> . Як мені оповідають <g/> , твір і вистава були поновно дозволені 1955 року (
doc#1 . Із часів кріпацтва збереглося надто мало творів <g/> , а то й ні одного <g/> , оскільки датування «
doc#1 » і « <g/> Катерини <g/> » <g/> . І все ж між першим і останніми творами відчувається величезна різниця — у стилі <g/> ,
doc#1 — 1857-го р. <g/> ) <g/> . 1 тематично <g/> , й стилістично цей твір ближчий до минулого періоду творчости поета <g/> ,
doc#1 р. </p><p> З другого боку <g/> , відчувається чітка межа між творами <g/> , що їх писано до 1860 р. <g/> , й створеними від січня
doc#1 віршів та поем характерний для більшосте інших творів тих років <g/> . То були роки <g/> , повні біблійних видінь
doc#1 можна це зробити <g/> , дослідивши мову творів <g/> . Уже в « <g/> Неофітах <g/> » ( <g/> поемі <g/> , що відкриває цей
doc#1 , що він читає <g/> , не просто як ще один літературний твір <g/> , бо для поета це теж не просто ще один
doc#1 для поета це теж не просто ще один літературний твір <g/> , а крик болю <g/> , зойк оголених нервів <g/> . </p><p> Поєднання
doc#1 I860 р. ситуація помітно змінюється <g/> . </p><p> Лише один твір із цього періоду нагадує « <g/> Неофітів <g/> » <g/> . Це « <g/> Саул <g/> »
doc#1 13-м жовтня I860 р. Мабуть <g/> , не випадково цей твір залишився незакінченим чи <g/> , точніше кажучи <g/> ,
doc#1 . </p><p> Поділ на періоди не означає <g/> , звичайно <g/> , що між творами різних періодів немає нічого спільного <g/> .
doc#1 виділив деякі схожі й відмінні риси у творах попередніх років <g/> , посилаючись <g/> , наприклад <g/> , на
doc#3 . Від початкових років другої половини XIX ст <g/> . в творах українського красного письменства чимраз
doc#3 множини ( <g/> рідше — двоїни <g/> ) цілковито панують у творах Ів <g/> . Нечуя-Левицького <g/> , а від того часу широко
doc#3 , а від того часу широко вживаються в творах письменників <g/> , хоч і не всіх ( <g/> нема їх <g/> , приміром <g/> ,
doc#3 , хоч і не всіх ( <g/> нема їх <g/> , приміром <g/> , в обстежених творах Грінченка й Коцюбинського <g/> , пізніше —
doc#3 збігаються з моїм матеріялом <g/> , ексцерпованим з творів красного письменства і обговореним на початку