This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | — ніби пародія з якоїсь п'єси Корнійчука <g/> , той | стиль | <g/> . Перша зустріч буде за три дні <g/> . Сьогодні ми |
doc#0 | Голубовського <g/> , не різнилися від звичайного | стилю | радянського службовця <g/> . Це були попри все « |
doc#0 | про Україну <g/> » ( <g/> « <g/> Handbuch der Ukraine <g/> » <g/> ) <g/> . Того ж | стилю | був і готований словник Димінського <g/> . </p><p> От до |
doc#1 | творами відчувається величезна різниця — у | стилі | <g/> , Weltanschauung18 <g/> , настроях <g/> , філософії <g/> . |
doc#1 | , настроях <g/> , філософії <g/> . Розвиток його творчого | стилю | виявився у різних піднесеннях та спадах <g/> , і |
doc#1 | дві із сімдесяти двох друкованих сторінок <g/> ) <g/> . | Стиль | і настрій цих віршів та поем характерний для |
doc#1 | себе й усіх інших від цього страждання <g/> . </p><p> Щодо | стилю | <g/> , то це насамперед поезія гіперболи й метафори <g/> , |
doc#1 | та анархією <g/> . Основна засада Шевченкового | стилю | тих років — дати читачеві можливість уловити |
doc#1 | ; рядки 192 — 206 — у церковнослов'янському | стилі | <g/> , рядки </p><p> 207 — 218 — розмовною мовою <g/> ; 239 — 254 — у |
doc#1 | мовою <g/> ; 239 — 254 — у церковнослов'янському | стилі | <g/> ; рядки 255-283 - своєрідна синтеза обох стилів |
doc#1 | стилі <g/> ; рядки 255-283 - своєрідна синтеза обох | стилів | <g/> ; рядки 284-366 - розмовною мовою <g/> ; рядки 367 - |
doc#1 | — розмовною мовою <g/> ; рядки 621—640 — синтеза обох | стилів | <g/> ; рядки 641-655 - розмовною мовою <g/> ; рядки |
doc#1 | — знову синтеза <g/> … </p><p> Результат такого поєднання | стилів | - надзвичайне багатство асоціяцій <g/> . Речі й |
doc#1 | , а в « <g/> Марії <g/> » - їх взаємопроникненням <g/> . | Стиль | « <g/> Неофітів <g/> » вражає <g/> , як раптовий удар <g/> , стиль « |
doc#1 | . Стиль « <g/> Неофітів <g/> » вражає <g/> , як раптовий удар <g/> , | стиль | « <g/> Марії <g/> » дає відчуття ласки <g/> , пестливої руки <g/> , що |
doc#1 | . Вони зникли <g/> . </p><p> Зовнішнім показником зміни | стилю | <g/> , тональности <g/> , атмосфери є чітке обмеження |
doc#1 | економії <g/> ; на зміну бурхливому <g/> , експансивному | стилю | - самообмеження зрілого митця <g/> . Широчінь і |
doc#1 | » <g/> . </p><p> Характерною для нового ущільненого | стилю | Т. Шевченка є « <g/> Титарівна-Немирівна <g/> » <g/> . Це |
doc#1 | I860 року <g/> , дедалі виразнішає зв'язок між | стилем | Т. Шевченка та стилем народньої пісні <g/> . |
doc#1 | виразнішає зв'язок між стилем Т. Шевченка та | стилем | народньої пісні <g/> . Згадаймо <g/> , що |