This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | ще колега чи помічник Галицького <g/> . Він назвав | себе | Гончарем <g/> . Галицький був єврей <g/> , Гончар — |
doc#0 | ще колега чи помічник Галицького <g/> . Він назвав | себе | Гончарем <g/> . Галицький був єврей <g/> , Гончар — |
doc#0 | полиці <g/> . Але другу Галицький приніс уже з | собою | <g/> : була тоді нова постанова уряду про стипендії |
doc#0 | з-поза Одеру/Одри та ще певних | себе | « <g/> золотих фазанів <g/> » націонал-соціялізму <g/> . |
doc#0 | віталося ідеологізованим гайль Гітлер <g/> . Між | собою | комітетники ім'ям Гітлера <g/> , звичайно <g/> , не |
doc#0 | завжди вишукані <g/> , але <g/> , коли хотів <g/> , стримувати | себе | він міг <g/> , хоч у глибині душі він не плекав |
doc#0 | він не приймав <g/> ) <g/> . Щодо Довгаля <g/> , він почував | себе | в російському оточенні не набагато певніше <g/> , |
doc#0 | й незгоді <g/> . </p><p> Н. почував <g/> : він не тільки не дав | себе | зловити ворожому й чужому — він зберіг себе і |
doc#0 | дав себе зловити ворожому й чужому — він зберіг | себе | і себесвоє <g/> , хоч воно було повне гіркоти і звад <g/> , і |
doc#0 | ведуть до катастрофи <g/> : нищення інших і нищення | себе | <g/> . Із зовсім свіжих і загальновідомих прикладів |
doc#0 | до Н. <g/> , уже по війні <g/> , чи він шкодує <g/> , що взяв на | себе | вимушене зобов'язання супрота громадянина |
doc#1 | складніша <g/> . Т. Шевченко завжди залишався самим | собою | <g/> . Цілісність його творчости вражаюча <g/> : в авторі |
doc#1 | страждань <g/> , на мрії про довічне звільнення | себе | й усіх інших від цього страждання <g/> . </p><p> Щодо стилю <g/> , |
doc#1 | повіяло <g/> . Зима <g/> ! </p><p> Метафора холодного вітру <g/> , сама | собою | не надто оригінальна <g/> , перша натякає на |
doc#1 | світові <g/> , що його людині хотілося б створити для | себе | <g/> . На тлі цих нерозгорнутих образів з особливою |
doc#1 | є він сам <g/> . Він переймає і пропускає через | себе | всі образи своєї поезії <g/> , усі образи реальности |
doc#1 | образів <g/> , здавалося б <g/> , зовсім не пов'язаних між | собою | <g/> , — калини та явора <g/> , качки з каченятами <g/> , дівчини |
doc#1 | він мовби вступає у відкриту полеміку із самим | собою | минулорічним <g/> , пишучи <g/> , що зміна соціяльного |
doc#1 | кумо <g/> ! » від 2 грудня 1860 р. Це гріх проти | себе | самого <g/> , проти власного тіла <g/> , отже <g/> , проти |
doc#1 | порадою <g/> : </p><p> Прокинься <g/> , кумо <g/> , пробудись </p><p> Та кругом | себе | подивись <g/> , </p><p> Начхай на ту дівочу славу </p><p> Та щирим |