This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | іншою була хронологія його народження <g/> . Певна | річ | <g/> , він знав би <g/> , що ця війна не була його <g/> . Росія |
doc#0 | Празі в кінці двадцятих років <g/> . Інститут той <g/> , до | речі | буде нагадати <g/> , носив ім'я Михайла Драгоманова |
doc#0 | , в піджаку <g/> , і сказав <g/> : </p><p> — За дві години в бараку X з | речами | <g/> . Ви зголосилися до дивізії СС — Галичина <g/> . Виїзд |
doc#0 | , світ знову не впіймав Н. А в суті | речі | все було дуже просто <g/> . Зрідка нормальність |
doc#1 | стилів - надзвичайне багатство асоціяцій <g/> . | Речі | й події буденного життя переносяться в |
doc#1 | добре <g/> , і пильно придивляйтесь <g/> , як можна | речі | <g/> , на око прозаїчні <g/> , піднести до високої поези <g/> , |
doc#1 | « <g/> Букваря <g/> » настільки велика <g/> , що <g/> , здається <g/> , — це | речі | несумісні і зіставлення їх сміхотворне <g/> . Але « |
doc#2 | , флейт <g/> , труб <g/> , арф і дзвіночків <g/> , — але в суті | речі | це все та сама тема <g/> . Так наче річка почалася ледь |
doc#2 | срібла <g/> . Але стиль повинен бути мужнім <g/> , і не до | речі | тут трухлість пухких епітетів <g/> . Якщо |
doc#2 | , дає змогу значити знаками сонця кожну | річ | і слово <g/> . Обряд робить людину частиною світу <g/> , а |
doc#4 | старими <g/> » <g/> . За цим ховаються два підходи до часу <g/> . | Річ | у тому <g/> , що « <g/> старі <g/> » поезії — в дійсності молоді <g/> , а |
doc#4 | не цурається <g/> , здавалося б <g/> , найпрозаїчніших | речей | — і цим вона дуже сучасна <g/> , — але не нагромаджує їх |
doc#4 | в стрімкому леті може черкнутися крилом якоїсь | речі | <g/> , але ніколи на ній не зупиниться й не спочине <g/> . </p> |
doc#4 | збірник <g/> . Не сказано в ньому нічого про багато | речей | <g/> . Чи він охоплює всі поезії авторки чи вибір <g/> ? Чи |
doc#4 | відбувається перехід від я ( <g/> про яке в суті | речі | завжди йдеться <g/> ) до взагальнених ти або ми <g/> : </p><p> Я йду |
doc#4 | . </p><p> ( <g/> « <g/> З минулого <g/> » <g/> ) </p><p> Та ці переходи між я — ти — ми — | річ | досить поширена <g/> . Своєрідніший перехід від |
doc#4 | кипить собі борщ без мене — </p><p> взагалі ці кухонні | речі | </p><p> так не до речі <g/> , </p><p> коли білим зробилось зелене <g/> . </p> |
doc#4 | борщ без мене — </p><p> взагалі ці кухонні речі </p><p> так не до | речі | <g/> , </p><p> коли білим зробилось зелене <g/> . </p><p> Стану тихо і |
doc#4 | тут не випинається <g/> , а заперечується ( <g/> « <g/> кухонні | речі | <g/> » <g/> ) <g/> , і панує тут не примирення й спокій <g/> , як у |
doc#4 | у нього корені в філософію <g/> . </p><p> Годі знайти всі ці | речі | в Наталі Лівицької-Холодної <g/> . У її світі є |