This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#1 | . Розвиток його творчого стилю виявився у | різних | піднесеннях та спадах <g/> , і намагання звести їх до |
doc#1 | творчости 1857- 1859 рр <g/> . </p><p> Тут ми знаходимо твори | різних | жанрів і з різними стилістичними |
doc#1 | 1859 рр <g/> . </p><p> Тут ми знаходимо твори різних жанрів і з | різними | стилістичними особливостями <g/> . Але що надає |
doc#1 | до одного й того ж семантичного поля <g/> , але вжиті з | різними | конно- таціями і часто в метафоричному |
doc#1 | , що зустрічаються знову й знову <g/> , але щоразу з | різними | асоціяціями <g/> . Таким є <g/> , наприклад <g/> , образ — чи <g/> , |
doc#1 | на періоди не означає <g/> , звичайно <g/> , що між творами | різних | періодів немає нічого спільного <g/> . Звернення Т. |
doc#2 | передостаннім <g/> , - враження таке <g/> , наче їх писали | різні | поети <g/> . Перший відкриває цикл « <g/> Печерних |
doc#3 | становив собою досить безформну масу | різних | уламків різних мовних підсистем <g/> , з |
doc#3 | собою досить безформну масу різних уламків | різних | мовних підсистем <g/> , з мінімальним |
doc#3 | , двоє м-всяця <g/> » ( <g/> с. 676 <g/> ) <g/> . Приклад дозволяє на | різні | тлумачення <g/> , але ні одне не витримане в двох |
doc#4 | вісімдесят четвертого <g/> . </p><p> Буває старість | різного | типу <g/> . Буває осліпла й застигла в давно минулому |
doc#4 | не знає <g/> , визначень надавано термінові | різних | і багато <g/> . Все таки можна думати <g/> , що роман |
doc#4 | , як і їхнє тимчасове зникання <g/> . Є фонтани з водою | різних | кольорів <g/> , що змінюються в вільній грі <g/> . Так і « |
doc#5 | , панораму міського життя <g/> , перекрій побуту | різних | соціяльних прошарків – студентів <g/> , дрібних |
doc#5 | , складаються з небагатьох основних цифр <g/> , у | різних | варіяціях <g/> , звичайно <g/> » <g/> . Тепер осуга гіркоти й |
doc#6 | слів про <g/> , власне <g/> , ці відзнаки поверхні <g/> , бо | різні | пляни співіснують у творчості нашого маляра і |
doc#6 | популярности Куриликових серій з життя | різних | національних груп у Канаді — поляків <g/> , євреїв <g/> , |
doc#6 | коло будинка працює механічна пила — знаряддя | різних | епох <g/> , що <g/> , твердить він <g/> , не співіснували в |
doc#6 | з цих “ <g/> символів <g/> ” можуть бути прочитані по- | різному | <g/> . Наприклад <g/> , у “ <g/> Господи <g/> , якби я міг бачити <g/> ” ( <g/> ч. 2 |
doc#6 | вважати за символ <g/> , бо його годі тлумачити по- | різному | <g/> . Кожний побачить у ньому емблему |