This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | . </p><p> Із чотирьох можливих шляхів суспільного | розвитку | два прямо ведуть до катастрофи <g/> : нищення інших і |
doc#1 | , Weltanschauung18 <g/> , настроях <g/> , філософії <g/> . | Розвиток | його творчого стилю виявився у різних |
doc#1 | . </p><p> Це може показати аналіза своєрідної логіки | розвитку | образів <g/> , аналіза переносів <g/> , а також евфонії |
doc#1 | і не брати до уваги його ідеологічний і художній | розвиток | <g/> » <g/> , — справедливо зазначали </p><p> О. Білецький і О. |
doc#3 | інновацією і про її місце і ролю в загальному | розвитку | синтакси новітньої української літературної |
doc#3 | послідовно <g/> . </p><p> У підсумку <g/> : Загальна лінія | розвитку | — синтаксичного і морфологічного — числових |
doc#3 | числівника <g/> , що проявляються в його | розвитку | <g/> , — 1 <g/> ) використання числівника в його |
doc#3 | числівника <g/> , не використовуваній <g/> ) відповідає | розвиток | синтаксичної конструкції типу двоє речень <g/> . |
doc#3 | роду ( <g/> середній <g/> ) та числа ( <g/> pluralia tantum <g/> ) <g/> , | розвиток | цієї конструкції <g/> , уже півтора століття |
doc#3 | звідомлення <g/> . Як правило <g/> , мапи показують <g/> , що | розвиток | і ширєння конструкцій типу двоє речень |
doc#3 | даних конструкцій умотивована і чи вона сприяє | розвитку | мови <g/> . Чи науковець ( <g/> або наукова інституція <g/> ) |
doc#3 | своєї відповідальности <g/> . Щоб не затамувати | розвиток | мови <g/> , щоб не було протистояння мовознавство |
doc#4 | розвивати й уґрунтовувати лінії поетичного | розвитку | <g/> . Але не можу не назвати ті кілька <g/> , що впали мені в |
doc#4 | всього світу <g/> , що дістає поштовх до | розвитку | <g/> , зіткнувшися з гармонією поезії <g/> » <g/> . </p><p> Наталя |
doc#6 | постало з паралельного внутрішнього духового | розвитку | мистця <g/> . </p><p> Своєрідний стихійний |
doc#6 | . Скомпресованости двадцятип'ятирічного | розвитку | в житті канадського імгранта в одній картині |
doc#7 | симптоматичне значення для автора <g/> , а може і для | розвитку | української поезії на еміґрації <g/> . </p><p> Мова йде про |
doc#7 | погляду — це не головна лінія нашого поетичного | розвитку | <g/> . Але це розвиток <g/> , а не стагнація <g/> . Це сьогодні <g/> , а |
doc#7 | лінія нашого поетичного розвитку <g/> . Але це | розвиток | <g/> , а не стагнація <g/> . Це сьогодні <g/> , а не дев'яносто |
doc#7 | струмком у широкому потоці нашого поетичного | розвитку | <g/> . </p><p> Наприкінці кілька слів про саму поезію |