Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 . </p><p> Із чотирьох можливих шляхів суспільного розвитку два прямо ведуть до катастрофи <g/> : нищення інших і
doc#1 , Weltanschauung18 <g/> , настроях <g/> , філософії <g/> . Розвиток його творчого стилю виявився у різних
doc#1 . </p><p> Це може показати аналіза своєрідної логіки розвитку образів <g/> , аналіза переносів <g/> , а також евфонії
doc#1 і не брати до уваги його ідеологічний і художній розвиток <g/> » <g/> , — справедливо зазначали </p><p> О. Білецький і О.
doc#3 інновацією і про її місце і ролю в загальному розвитку синтакси новітньої української літературної
doc#3 послідовно <g/> . </p><p> У підсумку <g/> : Загальна лінія розвитку — синтаксичного і морфологічного — числових
doc#3 числівника <g/> , що проявляються в його розвитку <g/> , — 1 <g/> ) використання числівника в його
doc#3 числівника <g/> , не використовуваній <g/> ) відповідає розвиток синтаксичної конструкції типу двоє речень <g/> .
doc#3 роду ( <g/> середній <g/> ) та числа ( <g/> pluralia tantum <g/> ) <g/> , розвиток цієї конструкції <g/> , уже півтора століття
doc#3 звідомлення <g/> . Як правило <g/> , мапи показують <g/> , що розвиток і ширєння конструкцій типу двоє речень
doc#3 даних конструкцій умотивована і чи вона сприяє розвитку мови <g/> . Чи науковець ( <g/> або наукова інституція <g/> )
doc#3 своєї відповідальности <g/> . Щоб не затамувати розвиток мови <g/> , щоб не було протистояння мовознавство
doc#4 розвивати й уґрунтовувати лінії поетичного розвитку <g/> . Але не можу не назвати ті кілька <g/> , що впали мені в
doc#4 всього світу <g/> , що дістає поштовх до розвитку <g/> , зіткнувшися з гармонією поезії <g/> » <g/> . </p><p> Наталя
doc#6 постало з паралельного внутрішнього духового розвитку мистця <g/> . </p><p> Своєрідний стихійний
doc#6 . Скомпресованости двадцятип'ятирічного розвитку в житті канадського імгранта в одній картині
doc#7 симптоматичне значення для автора <g/> , а може і для розвитку української поезії на еміґрації <g/> . </p><p> Мова йде про
doc#7 погляду — це не головна лінія нашого поетичного розвитку <g/> . Але це розвиток <g/> , а не стагнація <g/> . Це сьогодні <g/> , а
doc#7 лінія нашого поетичного розвитку <g/> . Але це розвиток <g/> , а не стагнація <g/> . Це сьогодні <g/> , а не дев'яносто
doc#7 струмком у широкому потоці нашого поетичного розвитку <g/> . </p><p> Наприкінці кілька слів про саму поезію