Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 . Ставлено їх <g/> , напевне <g/> , сотні або й тисячі разів <g/> . Були розподілені ролі між ними двома <g/> . Те <g/> , що
doc#0 . Ставлено їх <g/> , напевне <g/> , сотні або й тисячі разів <g/> . Були розподілені ролі між ними двома <g/> . Те <g/> , шо
doc#0 это то <g/> , что ты так плохо переживаешь это <g/> . Было не раз побуждение бросить все <g/> , поехать назад и взять с
doc#0 бараку ніхто не показувався <g/> . Одного разу забрів міліціонер <g/> . Молодик <g/> , звичайно <g/> , був
doc#0 , каса й тут продавала квитки <g/> . Але цього разу пасажирів не було <g/> , ніхто не лагодився до
doc#0 фортеці <g/> , яку треба було взяти з боєм <g/> . Ні <g/> , одного разу Н. зробив таку подорож <g/> , але не вдруге <g/> ,
doc#0 . Вони вважалися подружжям <g/> , і між ними раз у раз відбувалися галасливі сцени <g/> , а часом і
doc#0 . Вони вважалися подружжям <g/> , і між ними раз у раз відбувалися галасливі сцени <g/> , а часом і бійки <g/> .
doc#1 Євгена ГІеленського 1 <g/> , 80 слів ужито 180 разів для позначення реалій римського життя <g/> , але
doc#1 Шевченко навіть не пробував братися за нього ще раз Даремно також шукати в цьому періоді «
doc#1 з логікою українського синтаксису <g/> , в такому разі природно припустити <g/> , що підмет — це третя особа
doc#1 ту дівочу славу </p><p> Та щирим серцем <g/> , нелукаво <g/> , </p><p> Хоч раз <g/> , сердего <g/> , соблуди 24. </p><p> Різко порвавши з
doc#2 з обов'язку <g/> . Це було безнастанне поширювання раз узятої мелодії <g/> . Так ніби почалася гра
doc#2 вірша « <g/> Волинських майолік <g/> » пісня <g/> , і це перший раз у поетки звук гусел <g/> , ще до появи збірки під цією
doc#3 хочете <g/> , вже в « <g/> другій мініреволюції <g/> » <g/> , цього разу морфологічній <g/> , іменникові форми
doc#4 світлість <g/> , що колись була <g/> ? » — « <g/> З минулого <g/> » <g/> ) <g/> , ще раз Теліги <g/> … Маємо реакції на літературне життя <g/> ,
doc#4 для літературної манери Юрія Косача <g/> . </p><p> Кілька разів знаходимо образ Петра Холодного <g/> , в
doc#4 ! » — </p><p> Тепер перед нами тема великого міста ще раз і взагаль- неніше — то було бите скло занедбаної
doc#4 виливається в спокійний і гармонійний кінець <g/> : </p><p> Раз <g/> , знеможені віком і кволі <g/> , </p><p> Вийшли із храму на
doc#4 про все спільно пережите в родині й поза нею <g/> , не раз з'являється в « <g/> нових <g/> » поезіях авторки <g/> : </p><p> Ах <g/> , це