This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | , секретний діялог водевілю на дві дійові | особи | <g/> , Муся й Н. <g/> , не приносив Галицькому цікавого |
doc#0 | і лишалися сміховинками <g/> . Але мільйони дійових | осіб | <g/> , мобілізовані й наймані <g/> , як Галицький <g/> , « |
doc#0 | , а вони були <g/> . Двоє входять тут у список дійових | осіб | <g/> , і вони тієї довіри не зрадили <g/> . Автором |
doc#0 | « <g/> Дозвілля <g/> » склалася з більш-менш семи | осіб | <g/> , але стосунки між ними не були прості <g/> . Головне |
doc#1 | разі природно припустити <g/> , що підмет — це третя | особа | множини <g/> , невизначене « <g/> вони <g/> » <g/> . Однак у |
doc#2 | він <g/> ; крізь ти звертання бачимо схвильовану | особу | того <g/> , хто молиться й радіє <g/> , і це — поетка <g/> . |
doc#2 | — не обов'язок і нудна рутина <g/> , а живий зв'язок | особи | з людським гуртом і всесвітом <g/> , втілення в дії і |
doc#3 | . Рідше трапляються в полі спостережень однієї | особи | радикальні зсуви в поширених і поточних |
doc#3 | , а як рівнолеглих і взаємодоповнюючих ( <g/> п'ять | осіб | — керування <g/> , п'ятьма особами — в тій самій |
doc#3 | ( <g/> п'ять осіб — керування <g/> , п'ятьма | особами | — в тій самій парадигмі — узгодження <g/> ) <g/> . </p><p> Цій |
doc#4 | . Своєрідніший перехід від себе до третьої | особи | <g/> , сказати б <g/> , об'єктивізація я в не-я — чи то в |
doc#4 | вогники міста <g/> , що ллються </p><p> у пітьми океани <g/> . </p><p> Тут | особа | авторки не зовсім усунена <g/> , бачимо її і в |
doc#4 | усунена <g/> , бачимо її і в займеннику мене і в виборі | особи | дієслова ( <g/> стану <g/> ) <g/> . Нема тут і накопичення |
doc#4 | світу й гармонійности розчинення | особи | <g/> , себе <g/> , в гармонії світу <g/> . Назву умовно цей |
doc#4 | . І знову це зовсім виправдане <g/> . Адже всі « <g/> дійові | особи | <g/> » <g/> , чиї образи-тіні проходять через особисте |
doc#4 | віршах розмова про смерть ведеться від першої | особи | <g/> , від я <g/> , але завжди це не тільки особиста |
doc#4 | збірка <g/> , віщування смерти не тільки | особи | <g/> , а світу <g/> : </p><p> Готовий будь на згубу ще сьогодні <g/> , </p> |
doc#5 | Марту з праці ( <g/> і для цього він є в списку дійових | осіб | <g/> ) <g/> , Іванчук спричиняється до її виселення з |
doc#6 | . Твори його купували не тільки приватні | особи | <g/> , а й музеї ( <g/> майже виключно Канади <g/> ) <g/> . Але його |
doc#6 | відео <g/> , розрахованим найбільше на три-чотири | особи | <g/> . Одночасно в музеї відбувалася виставка |