Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 , секретний діялог водевілю на дві дійові особи <g/> , Муся й Н. <g/> , не приносив Галицькому цікавого
doc#0 і лишалися сміховинками <g/> . Але мільйони дійових осіб <g/> , мобілізовані й наймані <g/> , як Галицький <g/> , «
doc#0 , а вони були <g/> . Двоє входять тут у список дійових осіб <g/> , і вони тієї довіри не зрадили <g/> . Автором
doc#0 « <g/> Дозвілля <g/> » склалася з більш-менш семи осіб <g/> , але стосунки між ними не були прості <g/> . Головне
doc#1 разі природно припустити <g/> , що підмет — це третя особа множини <g/> , невизначене « <g/> вони <g/> » <g/> . Однак у
doc#2 він <g/> ; крізь ти звертання бачимо схвильовану особу того <g/> , хто молиться й радіє <g/> , і це — поетка <g/> .
doc#2 — не обов'язок і нудна рутина <g/> , а живий зв'язок особи з людським гуртом і всесвітом <g/> , втілення в дії і
doc#3 . Рідше трапляються в полі спостережень однієї особи радикальні зсуви в поширених і поточних
doc#3 , а як рівнолеглих і взаємодоповнюючих ( <g/> п'ять осіб — керування <g/> , п'ятьма особами — в тій самій
doc#3 ( <g/> п'ять осіб — керування <g/> , п'ятьма особами — в тій самій парадигмі — узгодження <g/> ) <g/> . </p><p> Цій
doc#4 . Своєрідніший перехід від себе до третьої особи <g/> , сказати б <g/> , об'єктивізація я в не-я — чи то в
doc#4 вогники міста <g/> , що ллються </p><p> у пітьми океани <g/> . </p><p> Тут особа авторки не зовсім усунена <g/> , бачимо її і в
doc#4 усунена <g/> , бачимо її і в займеннику мене і в виборі особи дієслова ( <g/> стану <g/> ) <g/> . Нема тут і накопичення
doc#4 світу й гармонійности розчинення особи <g/> , себе <g/> , в гармонії світу <g/> . Назву умовно цей
doc#4 . І знову це зовсім виправдане <g/> . Адже всі « <g/> дійові особи <g/> » <g/> , чиї образи-тіні проходять через особисте
doc#4 віршах розмова про смерть ведеться від першої особи <g/> , від я <g/> , але завжди це не тільки особиста
doc#4 збірка <g/> , віщування смерти не тільки особи <g/> , а світу <g/> : </p><p> Готовий будь на згубу ще сьогодні <g/> , </p>
doc#5 Марту з праці ( <g/> і для цього він є в списку дійових осіб <g/> ) <g/> , Іванчук спричиняється до її виселення з
doc#6 . Твори його купували не тільки приватні особи <g/> , а й музеї ( <g/> майже виключно Канади <g/> ) <g/> . Але його
doc#6 відео <g/> , розрахованим найбільше на три-чотири особи <g/> . Одночасно в музеї відбувалася виставка