This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#2 | місткість <g/> , техніка мужньої недомовки <g/> , яка <g/> , | одначе | <g/> , не веде до символістичної неокреслености |
doc#2 | пише свої « <g/> тичининські <g/> » поезії <g/> , ні на мить <g/> , | одначе | <g/> , не стаючи наслідувачем чи епігоном Тичини <g/> . |
doc#3 | від 1 до 4 мали властивости прикметників з тим <g/> , | одначе | <g/> , винятком <g/> , що як правило числові назви ці |
doc#4 | мови й письма поза сумнівом <g/> ? </p><p> Виглядає <g/> , | одначе | <g/> , що загальна композиція збірника походить від |
doc#4 | пожвавлення <g/> , поодинокі людські постаті <g/> , які | одначе | підпорядковані пейзажеві й становлять |
doc#4 | поетка вона має право на будь-які міти <g/> ) треба <g/> , | одначе | <g/> , сказати <g/> , що вона сама усвідомлює уявність |
doc#5 | про двох <g/> , і він відбувається в чотирьох стінах <g/> . </p><p> | Одначе | це дивні двоє <g/> . Марта має сяку-таку <g/> , досить |
doc#5 | камерний <g/> . « <g/> Місто <g/> » написане на ширшому подиху <g/> . | Одначе | з погляду світової <g/> , а не української |
doc#6 | група — і це легко обґрунтувати <g/> . Здавалося б <g/> , | одначе | <g/> , що обличчя матері буде подане в центрі й |
doc#6 | біографічного характеру <g/> . Найважливіше тут <g/> , | одначе | <g/> , те <g/> , що Куриликове трактування людського |
doc#6 | розп'яття зі знаряддям Христових мук <g/> , яке | одначе | кольорово не випинається <g/> , це була б цілком |
doc#7 | віршик <g/> , вміщений у журналі <g/> . | Одначе | я думаю <g/> , що цю традицію можна порушити <g/> , коли цей |
doc#7 | непотрібність <g/> , і несучасність <g/> . </p><p> Повертаюся <g/> , | одначе | <g/> , до самої поезії Зуєвського <g/> . Я дозволяю собі |
doc#7 | мову поезії з звичайного її членування <g/> . | Одначе | і це був засіб більше зовнішній <g/> , бо поза тим усе |
doc#7 | на автора <g/> , що той переклав на нього цю працю <g/> . </p><p> | Одначе | відмовлення від пунктуації вказувало на шлях <g/> , |
doc#7 | початком нового етапу в творчості цього поета <g/> . | Одначе | за всіма ознаками цей стиль справді відповідає |
doc#8 | книжками важить більше від ідеї власної праці <g/> . | Одначе | Петров <g/> , коли хотів <g/> , міг виявити риси і |
doc#9 | галицьких мовних впливах взагалі <g/> . Позиція ця <g/> , | одначе | <g/> , цілком природна в людини <g/> , що протестувала |
doc#9 | про зближення з галицькими мовними звичками <g/> . | Одначе | внаслідок того незаперечного факту <g/> , що |
doc#9 | же й свого сміття стане Дніпро перегородити <g/> »4. </p><p> | Одначе | така негативна оцінка всього галицького не |