Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 зародку <g/> , — що пишномовно можна було назвати НАРОД <g/> . Не змова проти влади <g/> , але якоюсь мірою і змова <g/> .
doc#0 на Пушкінській у Харкові не сприяла « <g/> дружбі народів <g/> » <g/> , німецького й українського <g/> . А воля до неї була
doc#0 позика книжки була спробою подолати бар'єр між народами <g/> . </p><p> Н. восени 1941 вибився з обложеного міста до
doc#0 авторства Муґуруси й Валери <g/> . </p><p> У самих чехів <g/> , народу <g/> , що породив Швейка <g/> , хто знає <g/> , може <g/> , той факт <g/> , що
doc#3 діялектизму ( <g/> чи мовознавця <g/> ) — як і в його народу — такого вибору нема <g/> . Сьогоднішній діялектизм
doc#6 підкреслити контраст між ситими й голодними народами <g/> , у канадський краєвид всуваються образи
doc#7 на те <g/> , що тепер <g/> , коли перед українським народом і т. д„ поезія повинна кликати до боротьби і й
doc#8 фолкльор був ключем до духа українського народу <g/> . Для Петрова — є стала людина <g/> , людина взагалі <g/> ,
doc#9 з постуляту « <g/> братности <g/> » слов'янських народів <g/> . Але були й спроби практично здійснити такі
doc#9 мови і взаємопізнанню частин українського народу <g/> . Але бажані тільки ті говіркові елементи й
doc#9 мови <g/> , що задовольняла б усі потреби народу в науці і в торгівлі <g/> , в щоденному побуті і в
doc#9 кращу будову <g/> , — і се піде на користь тому ж самому народові <g/> ! Нащо одрізняти його неприступною лінією від
doc#9 мови і цінність різноговіркових елементів <g/> : « <g/> Народ з його мовою <g/> , звичаями і творчістю <g/> , не сходячи
doc#9 змагання до такої єдности само збуджує дух народу і цим сприяє створенню матеріяльних передумов
doc#9 створенню матеріяльних передумов для єдности народу взагалі <g/> , не враховано того <g/> , що мова й інші
doc#9 , поле завузьке для розвою язика так великого народу <g/> … В <g/> … широкім ужиттю <g/> , як є широкі течії життя
doc#9 москвофілів та інших ворогів українського народу <g/> , що радо сприйняли мовну дискусію як початок
doc#9 могли розбити органічну єдність українського народу по обидва боки Збруча <g/> , і обмін мовними
doc#9 свій партійний орган і популярну часопись для народу " <g/> Селянин <g/> " ( <g/> 1903-1905 рр <g/> . <g/> ) »3. Хоч і авторами <g/> , і
doc#9 молодші <g/> , особливо ті <g/> , що одірвані од села <g/> , од народу і беруть за зразок не живу мову <g/> , а книжну <g/> ,