Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 , що ці погляди були достеменно такі <g/> , як належало чесним радянським людям <g/> , і слідчі не
doc#0 , що ці погляди були достеменно такі <g/> , як належало чесним радянським людям <g/> , і слідчі не
doc#0 , і тепер був час покаятися <g/> . Він це й зробив <g/> , як належало <g/> . Діягноза Галицького була саме в точку <g/> … Це була
doc#0 , ліворуч до королівського палацу <g/> , але не належить ні туди <g/> , ні сюди <g/> . Так від 1927 <g/> , дата відкриття
doc#1 й протесту не менше <g/> , ніж у другій <g/> . « <g/> Марія <g/> » теж належить до періоду пророцтва в революційній поезії Т.
doc#1 , « <g/> печаль <g/> » <g/> , « <g/> пси <g/> » <g/> , - два останні не обов'язково </p><p> належать до цієї категорії <g/> ) <g/> ; у вірші « <g/> О люди <g/> ! люди
doc#1 Т. Шевченка — постійне нагромадження слів <g/> , що належать до одного й того ж семантичного поля <g/> , але вжиті з
doc#1 одного вірша даного періоду принаймні сім належать до цього жанру <g/> : « <g/> Дівча любе <g/> , чорнобриве <g/> » <g/> , « <g/> Ой
doc#3 якщо це суперечило поглядам автора <g/> . Кому належить подане тут твердження <g/> , мені невідомо <g/> . У
doc#4 <p> бідна хата в чужині моя <g/> , </p><p> але світ від краю до краю </p><p> належить таким <g/> , як я. </p><p> Сходить сонце щодня уранці <g/> , </p>
doc#4 , не тільки людини <g/> . </p><p> Так <g/> , але це переклад <g/> , і слова належать Робертові Фростові <g/> . </p><p> Так <g/> , але це Наталя
doc#4 не поплутаєш ні з чиїм іншим <g/> , хоч воно виразно належить до поезії XX сторіччя <g/> , протиставленої в своєму
doc#5 » було твором конкретним і многогранним <g/> , воно належало до школи Бальзака й Мопассана <g/> . Читач діставав
doc#5 нормально <g/> . Пристрасті <g/> , страждання – це належить до усталеного шляху кожного <g/> . Невеличкі драми
doc#5 вступом – терором 30-х років <g/> . До цих романів належала Йогансенова « <g/> Подорож доктора Леонардо <g/> » <g/> . Але
doc#5 і своєю філософією <g/> , і своєю мистецькою будовою належить до традиції Бальзака й Мопассана <g/> . Шляхетна
doc#6 , від назв картин до самих картин <g/> . Кілька слів належить сказати про його трактування людського
doc#6 мистців-інтелектуалів його часу свідчення не належить до мистецьких галерій і музеїв <g/> , місце їм — якщо
doc#6 свого життя він таки узявся за цю техніку <g/> . Йому належить фресковий розпис каплиці св <g/> . Томаса Мора в
doc#6 його унікальним у сучасному мистецтві <g/> . Він належить до всіх трьох і тим самим ні до одного цілковито <g/> .