This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | інше <g/> . </p><p> Раніше чи пізніше <g/> , все на світі має свій | кінець | <g/> . Так і дружня розмова втрьох — Н. <g/> , Галицький <g/> , |
doc#0 | педагогічного інституту в Празі в | кінці | двадцятих років <g/> . Інститут той <g/> , до речі буде |
doc#0 | у Пляуені <g/> , коротко <g/> , ведеться приблизно від | кінця | 1944 року <g/> , а переємністю вони з Берліну <g/> . |
doc#1 | Це поезія апокаліпсису <g/> , який <g/> , однак <g/> , веде не до | кінця | світу <g/> , а до ідилічного майбутнього царства |
doc#1 | Риму до сучасного Санкт-ГІетербурґу <g/> , під | кінець | складається враження <g/> , що він перебуває |
doc#1 | , з іншого <g/> ) до максимально узагальненого в | кінці | <g/> : « <g/> люди <g/> » загалом протиставляються ворогові |
doc#1 | стверджує <g/> , що історії давньої України настане | кінець | і без сокири <g/> , не через революцію <g/> , а через тріюмф |
doc#2 | перебіг битви <g/> , але ми бачимо його <g/> . « <g/> Лише в один | кінець | сліди <g/> » <g/> , — тут увесь образ загибелі <g/> . « <g/> Упали вежі |
doc#2 | асонансів пронизують вірш з початку до | кінця | в нерегулярному чергуванні <g/> : підбоїв — |
doc#2 | мотив творчости Лятуринської від початку до | кінця | <g/> . Але багатство життя і багатство обряду — |
doc#2 | , що з них складається збірка <g/> , включають перед | кінцем | своїм трагічні мотиви <g/> . Перше коло — про ритуал |
doc#3 | суперечливішою <g/> . </p><p> У новому струсі—уже з | кінця | 16 ст <g/> . <g/> , —якщо хочете <g/> , вже в « <g/> другій |
doc#4 | нами Нью-Йорк <g/> , Америка <g/> , чужий світ <g/> . Але це не | кінець | <g/> , іде деталь зачиненого тепер вікна — </p><p> Стук вікна |
doc#4 | ісопом <g/> , </p><p> в день останній <g/> , в останній час <g/> . <g/> . <g/> ; </p><p> ( <g/> « <g/> | Кінець | мандрівки <g/> » <g/> ) </p><p> то це спалах енергії у єднанні зі |
doc#4 | малим <g/> , виливається в спокійний і гармонійний | кінець | <g/> : </p><p> Раз <g/> , знеможені віком і кволі <g/> , </p><p> Вийшли із храму |
doc#4 | нашого життя і <g/> , відтепер <g/> , іти разом з ним до | кінця | путі <g/> . </p><p> ШІСТЬ </p><p> Тема і образ України <g/> , що в « <g/> старих <g/> » |
doc#4 | , не-майбутнього <g/> , безмайбутнього <g/> , | кінця | часовости й просторовости <g/> , не тільки людини <g/> . </p> |
doc#4 | поезії Оксани Аятуринської <g/> , тим тоншу <g/> , що в | кінці | ледь помітним пересмиком раптом |
doc#5 | про кохання <g/> . Про відміни кохання <g/> . І про відміни | кінців | кохання <g/> . П'ять чоловіків закохані в Марту <g/> . |
doc#5 | Марта в любовне коло <g/> , і розрив цього кола стає | кінцем | роману <g/> . Іншим претендентам лишається |