Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 інше <g/> . </p><p> Раніше чи пізніше <g/> , все на світі має свій кінець <g/> . Так і дружня розмова втрьох — Н. <g/> , Галицький <g/> ,
doc#0 педагогічного інституту в Празі в кінці двадцятих років <g/> . Інститут той <g/> , до речі буде
doc#0 у Пляуені <g/> , коротко <g/> , ведеться приблизно від кінця 1944 року <g/> , а переємністю вони з Берліну <g/> .
doc#1 Це поезія апокаліпсису <g/> , який <g/> , однак <g/> , веде не до кінця світу <g/> , а до ідилічного майбутнього царства
doc#1 Риму до сучасного Санкт-ГІетербурґу <g/> , під кінець складається враження <g/> , що він перебуває
doc#1 , з іншого <g/> ) до максимально узагальненого в кінці <g/> : « <g/> люди <g/> » загалом протиставляються ворогові
doc#1 стверджує <g/> , що історії давньої України настане кінець і без сокири <g/> , не через революцію <g/> , а через тріюмф
doc#2 перебіг битви <g/> , але ми бачимо його <g/> . « <g/> Лише в один кінець сліди <g/> » <g/> , — тут увесь образ загибелі <g/> . « <g/> Упали вежі
doc#2 асонансів пронизують вірш з початку до кінця в нерегулярному чергуванні <g/> : підбоїв —
doc#2 мотив творчости Лятуринської від початку до кінця <g/> . Але багатство життя і багатство обряду —
doc#2 , що з них складається збірка <g/> , включають перед кінцем своїм трагічні мотиви <g/> . Перше коло — про ритуал
doc#3 суперечливішою <g/> . </p><p> У новому струсі—уже з кінця 16 ст <g/> . <g/> , —якщо хочете <g/> , вже в « <g/> другій
doc#4 нами Нью-Йорк <g/> , Америка <g/> , чужий світ <g/> . Але це не кінець <g/> , іде деталь зачиненого тепер вікна — </p><p> Стук вікна
doc#4 ісопом <g/> , </p><p> в день останній <g/> , в останній час <g/> . <g/> . <g/> ; </p><p> ( <g/> « <g/> Кінець мандрівки <g/> » <g/> ) </p><p> то це спалах енергії у єднанні зі
doc#4 малим <g/> , виливається в спокійний і гармонійний кінець <g/> : </p><p> Раз <g/> , знеможені віком і кволі <g/> , </p><p> Вийшли із храму
doc#4 нашого життя і <g/> , відтепер <g/> , іти разом з ним до кінця путі <g/> . </p><p> ШІСТЬ </p><p> Тема і образ України <g/> , що в « <g/> старих <g/> »
doc#4 , не-майбутнього <g/> , безмайбутнього <g/> , кінця часовости й просторовости <g/> , не тільки людини <g/> . </p>
doc#4 поезії Оксани Аятуринської <g/> , тим тоншу <g/> , що в кінці ледь помітним пересмиком раптом
doc#5 про кохання <g/> . Про відміни кохання <g/> . І про відміни кінців кохання <g/> . П'ять чоловіків закохані в Марту <g/> .
doc#5 Марта в любовне коло <g/> , і розрив цього кола стає кінцем роману <g/> . Іншим претендентам лишається