Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 знищений <g/> . Евакуація або смерть « <g/> за зраду <g/> » <g/> . Ось кілька прикладів із практики його найближчого
doc#0 підтягали до найближчого вуличного стовпа <g/> . За кілька хвилин квартал перетворився на колонний зал <g/> ,
doc#0 , підгнилими <g/> , але вони втримали його кілька днів <g/> . А він же міг бути і партизаном <g/> , і ворогом <g/> . </p>
doc#0 ( <g/> назвімо його так <g/> ) <g/> . Це з ним тоді перекинувся кількома фразами дядя Вася <g/> . Саме про Н. </p><p> Поза всяким
doc#0 Н. хотів <g/> . В обох випадках <g/> . Хоч у першому це було кілька днів <g/> , а в другому — майже півтора року <g/> .
doc#0 брил <g/> , — ні <g/> , ці розваги не вабили <g/> . </p><p> Минуло кілька днів <g/> , і стало відомо <g/> , що бомбової атаки зазнали
doc#0 , без фронтів і без повчань <g/> , хай робітники на кілька годин забудуть свою невеселу долю і свою не милу
doc#0 гати <g/> , від кльовнів до святих юродивих <g/> . Ось лише кілька навмання імен <g/> , згадуються Ґарґантюа та його
doc#1 до високої поези <g/> , як можна малими средствами <g/> , кількома простими словами викликати велике враження <g/> »
doc#1 уривків із « <g/> Слова о полку Ігоревім <g/> » <g/> , кілька варіянтів якого дійшли до нас <g/> . Неважко
doc#1 і О. Дейч 25. Шевченкові твори вписуються у межі кількох чітко визначених періодів <g/> . Правда <g/> , періоди ці
doc#2 тут винятково багата <g/> , гнучка й витончена <g/> . Кілька прикладів <g/> . </p><p> « <g/> Я <g/> » впроваджується через « <g/> ти <g/> » <g/> : « <g/> Ти
doc#4 типове для літературної манери Юрія Косача <g/> . </p><p> Кілька разів знаходимо образ Петра Холодного <g/> , в
doc#4 . Лишім це майбутнім поколінням <g/> . Укажу лише на кілька цікавих подробиць <g/> . </p><p> З контрасту між « <g/> старими <g/> »
doc#4 поетичного розвитку <g/> . Але не можу не назвати ті кілька <g/> , що впали мені в око <g/> . </p><p> Зберігається «
doc#4 для цього засобів <g/> , обмежуся на кількох стислих ілюстраціях з мінімумом прикладів <g/> . </p>
doc#4 двозначности <g/> , нерозшифровування <g/> , поєднання кількох значень <g/> . Ці засоби в Наталі
doc#4 й могли б стати темою окремої статті <g/> . Та тут лише кілька неклясифікованих прикладів <g/> : </p><p> Я серцю сказала <g/> :
doc#6 , захованих на більших глибинах <g/> , варт сказати кілька слів про <g/> , власне <g/> , ці відзнаки поверхні <g/> , бо
doc#6 глядача <g/> , й заплющити на них очі <g/> . </p><p> Тож спершу кілька ілюстрацій пляну <g/> , що його можна назвати