Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 технічно — як загально відомо і як здогадувався кожний <g/> , із Н. включно <g/> , — мусило кінчитися і кінчилося
doc#0 Полторацький ( <g/> vulgo Полтораврацький <g/> ) <g/> . Кожного новака попереджали <g/> : з цим обережно <g/> . Він <g/> … Ну <g/> , ви
doc#0 , де в Сталінграді кипіло люте змагання за кожний будинок і вибоїну <g/> , зазяяла порожнечею велика
doc#0 . Голубовський не ходив з голими ногами <g/> , але кожна зустріч із ним нагадувала влучну селянську
doc#0 ескадрилью <g/> , друга — американську <g/> . Слідом за кожною спалахували квартали <g/> , злітали в повітря брили
doc#0 . Вагони на станціях треба було штурмувати <g/> , кожне вікно вагона було амбразурою фортеці <g/> , яку
doc#0 тяжко <g/> , сумно й сварно <g/> , але перейдено <g/> . Кожний з пляуенської малої групи перебрідав цей
doc#1 що кожен із цих мільйонів читачів уловлюватиме кожну алюзію <g/> , кожен натяк на попередні твори <g/> . У вірші
doc#1 бунтарських <g/> , месницьких ідей <g/> , закликав усіх і кожного до сліпого і неминучого повстання <g/> : </p><p> А щоб
doc#1 творчости Т. Шевченка є уважний перегляд кожного з періодів <g/> , щоб згодом можна було виділити їх
doc#2 прапорів <g/> . Читачі легко підставляють імена під кожний з цих випадків <g/> . </p><p> Якщо порівняти перший у збірці
doc#2 назву не останньої <g/> , як це зробив би <g/> , мабуть <g/> , кожний автор <g/> , а першої <g/> . Тут секрет ставлення критики
doc#2 , потім Мати Божа <g/> , помогла на ворога <g/> . А ворог тут кожний <g/> , хто не свій <g/> ; хто не знає гасла <g/> , хай борониться <g/> . </p>
doc#2 поетчиного зробити своє універсальним і в кожному прояві об'єктивного світобігу відкрити якусь
doc#2 страшний <g/> , а вже завжди безжалісний світ <g/> , де кожного часу людина йде на двобій і останній суд <g/> , і ця
doc#2 і поетичним <g/> , дає змогу значити знаками сонця кожну річ і слово <g/> . Обряд робить людину частиною світу
doc#2 ще цитувати її мініятюрні віршики <g/> , відкривати кожний з них заново і зазирати в них глибше <g/> . Але треба
doc#2 ці мініятюрки поєднуються в цілість <g/> . Кожна з них - малий світ у собі <g/> , а нанизані на нитку
doc#3 уживатися паралельно з тими <g/> , лишаючи вибір <g/> , у кожному конкретному випадку <g/> , на рішення саме даного
doc#3 — спершу науковців <g/> , далі вчителів <g/> . </p><p> У кожному конкретному випадку потенційної інновації