This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 | те <g/> , що тут пропонується читачеві <g/> , — не історія | загальна | <g/> , а тільки міркування на тему нейтральности або |
doc#0 | , за Хвильовим <g/> . Азіатський мій край <g/> ! </p><p> Від | загальних | міркувань тут уже слід повернутися до історії |
doc#0 | поєднання обох — Скрипником <g/> ) <g/> . Ні один не веде до | загального | щастя ( <g/> але що веде <g/> ? <g/> ) <g/> . Третій нас тут цікавить <g/> , |
doc#1 | червня <g/> . Так само і в інших віршах <g/> , де найбільш | загальні | концепції й образи історичних подій та епох |
doc#1 | у вірші переглянута й підпорядкована новій <g/> , | загальній | концепції життя людини і Бога у творчості Т. |
doc#2 | в вірші <g/> , але дикція лишається такою ж мужньою й | загальною | <g/> , бо крик почуттів знову ж заступлений описом |
doc#2 | не меншає <g/> , але сублімується в мужність і поезію | загальної | ваги <g/> , а « <g/> я <g/> » стає не центром світу <g/> , а тільки |
doc#3 | сили за цією інновацією і про її місце і ролю в | загальному | розвитку синтакси новітньої української |
doc#3 | та часткові спрощування <g/> , які робили | загальну | картину ще строкатішою й внутрішньо |
doc#3 | голубам ( <g/> узгодження <g/> ) <g/> , що не могло не зробити | загальну | картину ще більш плутаною й внутрішньо |
doc#3 | тут говорити про нову <g/> , третю революцію <g/> . Але в | загальній | системі числівникової синтакси не слід |
doc#3 | поданих прикладах послідовно <g/> . </p><p> У підсумку <g/> : | Загальна | лінія розвитку — синтаксичного і |
doc#3 | вживаної в літературній мові <g/> , відповідає | загальній | еволюційній тенденції і є <g/> , отже <g/> , явиїцем |
doc#3 | показано <g/> . У центрі уваги автора <g/> , відповідно до | загального | профілю видання <g/> , сполучуваність числівників |
doc#4 | й письма поза сумнівом <g/> ? </p><p> Виглядає <g/> , одначе <g/> , що | загальна | композиція збірника походить від авторки <g/> . |
doc#4 | сполучається з колективністю <g/> , особисте з | загальним | <g/> , читач стає співавтором <g/> . Уможливлюється |
doc#4 | » з грою дуже особистого <g/> , інтимно-особистого й | загального | <g/> , біографічно обмеженого з умінням вийти до |
doc#4 | мова буде далі — смерти — всі вони сприймаються в | загальному | балянсі збірки як факти й дії <g/> , настрої й |
doc#4 | , яка з цих концепцій смерти справжня <g/> , чи в | загальному | сенсі <g/> , чи то як голос авторчиного бачення й |
doc#5 | Різниця тільки та <g/> , що цей вид забурення не такий | загальний | <g/> , як той <g/> , що зветься коханням <g/> . Він дещо більше |