Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 те <g/> , що тут пропонується читачеві <g/> , — не історія загальна <g/> , а тільки міркування на тему нейтральности або
doc#0 , за Хвильовим <g/> . Азіатський мій край <g/> ! </p><p> Від загальних міркувань тут уже слід повернутися до історії
doc#0 поєднання обох — Скрипником <g/> ) <g/> . Ні один не веде до загального щастя ( <g/> але що веде <g/> ? <g/> ) <g/> . Третій нас тут цікавить <g/> ,
doc#1 червня <g/> . Так само і в інших віршах <g/> , де найбільш загальні концепції й образи історичних подій та епох
doc#1 у вірші переглянута й підпорядкована новій <g/> , загальній концепції життя людини і Бога у творчості Т.
doc#2 в вірші <g/> , але дикція лишається такою ж мужньою й загальною <g/> , бо крик почуттів знову ж заступлений описом
doc#2 не меншає <g/> , але сублімується в мужність і поезію загальної ваги <g/> , а « <g/> я <g/> » стає не центром світу <g/> , а тільки
doc#3 сили за цією інновацією і про її місце і ролю в загальному розвитку синтакси новітньої української
doc#3 та часткові спрощування <g/> , які робили загальну картину ще строкатішою й внутрішньо
doc#3 голубам ( <g/> узгодження <g/> ) <g/> , що не могло не зробити загальну картину ще більш плутаною й внутрішньо
doc#3 тут говорити про нову <g/> , третю революцію <g/> . Але в загальній системі числівникової синтакси не слід
doc#3 поданих прикладах послідовно <g/> . </p><p> У підсумку <g/> : Загальна лінія розвитку — синтаксичного і
doc#3 вживаної в літературній мові <g/> , відповідає загальній еволюційній тенденції і є <g/> , отже <g/> , явиїцем
doc#3 показано <g/> . У центрі уваги автора <g/> , відповідно до загального профілю видання <g/> , сполучуваність числівників
doc#4 й письма поза сумнівом <g/> ? </p><p> Виглядає <g/> , одначе <g/> , що загальна композиція збірника походить від авторки <g/> .
doc#4 сполучається з колективністю <g/> , особисте з загальним <g/> , читач стає співавтором <g/> . Уможливлюється
doc#4 » з грою дуже особистого <g/> , інтимно-особистого й загального <g/> , біографічно обмеженого з умінням вийти до
doc#4 мова буде далі — смерти — всі вони сприймаються в загальному балянсі збірки як факти й дії <g/> , настрої й
doc#4 , яка з цих концепцій смерти справжня <g/> , чи в загальному сенсі <g/> , чи то як голос авторчиного бачення й
doc#5 Різниця тільки та <g/> , що цей вид забурення не такий загальний <g/> , як той <g/> , що зветься коханням <g/> . Він дещо більше