Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 ранку вирушали по харчових крамницях — ану ж десь щось « <g/> дають <g/> » <g/> , черги там треба було
doc#0 . <g/> ) </p><p> З цією посвідкою Н. вийшов того ж таки дня на вулицю <g/> , це була Сумська <g/> . Після 12
doc#0 . Зрештою <g/> , чим був поганий Красний Лиман <g/> ? Та ж їхалося не кудись <g/> . їхалося звідки <g/> . На Красний
doc#0 розмову з незнайомим німецьким офіцером у тому ж гаки Харкові <g/> . Н. говорив про сталінський режим
doc#0 брунатними мундирами з золотими нашивками ( <g/> та ж goldene Fasane <g/> ) <g/> , обтяжними галіфе <g/> , чобітьми в
doc#0 , обом ворогам вона не принесла користи <g/> . Але ж саме цього Н. хотів <g/> . В обох випадках <g/> . Хоч у
doc#0 про Україну <g/> » ( <g/> « <g/> Handbuch der Ukraine <g/> » <g/> ) <g/> . Того ж стилю був і готований словник Димінського <g/> . </p><p> От
doc#0 зрушив <g/> . Або грошей <g/> , щоб зробити розкопи <g/> . Де ж їх узяти <g/> , того колоса <g/> , тих грошей <g/> ? Збірка
doc#0 такий обурений <g/> , що навіть не треба казати <g/> : « <g/> А я ж казав <g/> ! » <g/> . Але Петров не здається — перелізьмо
doc#0 зверталося якнайменше уваги <g/> , а все ж щось доводилося для них робити — ну <g/> , хоч би
doc#0 , діставали продуктові картки <g/> , такі ж як німецькі <g/> , вельми ощадливі <g/> , але не до стадії
doc#0 решту — Бог дасть <g/> . Костецького звали <g/> , звичайно ж <g/> , не Свирид Микитович — у якомусь варіянті <g/> , бо
doc#0 Ігор Вячеславович <g/> , ім'я князівське <g/> , не з опери ж ( <g/> якщо він не сам це вигадав <g/> , а він любив
doc#0 , і житлово німецьким нацизмом <g/> . І <g/> , врешті <g/> , хто ж використовував кого <g/> ? </p><p> В останні дні війни і
doc#1 датування « <g/> Причинної <g/> » 1837 роком спірне <g/> . І все ж загальноприйнятим є поділ творчости Т.
doc#1 автора « <g/> Причинної <g/> » і « <g/> Катерини <g/> » <g/> . І все ж між першим і останніми творами відчувається
doc#1 переривався « <g/> відскоками <g/> » й відходами від тієї ж риторичної структури <g/> . Це не звичайна риторика
doc#1 , набирає універсального характеру <g/> . У пляні ж емоцій така контрастивність вибиває читача з
doc#1 ефект <g/> . У « <g/> Марії <g/> » використана та ж техніка <g/> , але не так напористо <g/> , з далеко більшим
doc#1 у Галілеї й одночасно в Україні <g/> , - далеко <g/> , а все ж близько <g/> , давно и сьогодні <g/> . Але в « <g/> Неофітах <g/> » це