Корпус текстів Юрія Шевельова (Шереха)
This action may take several minutes for large corpora, please wait.
doc#0 Н. не маршував <g/> . Свободи вибору власної думки було більше <g/> , ніж будь-коли протягом
doc#0 добра кухня КГБ — він так і не дізнався <g/> . Які думки снувалися під час цілоденної відсутности
doc#0 добра кухня КГБ — він так і не дізнався <g/> . Які думки снувалися під час цілоденної відсутности
doc#1 постане розгорнутий ряд часткових образів <g/> . Думка поета передається не через пряму інвективу <g/> , а з
doc#1 моментом вірша є оксиморон « <g/> поневолена вільна думка <g/> » <g/> , виражений не прямо <g/> , а через ілюзію ( <g/> « <g/> вільна
doc#1 » <g/> , виражений не прямо <g/> , а через ілюзію ( <g/> « <g/> вільна думка <g/> , яку годі випустити на волю <g/> » <g/> ) <g/> . </p><p> Словесні
doc#1 ділився з ним своїми подальшими плянами <g/> : « <g/> Думка єсть за " <g/> Букварем <g/> " напечатать лічбу (
doc#1 писав трьома тижнями раніше <g/> . Він продовжує думку про парості <g/> : </p><p> І виростуть <g/> ; і без сокири </p><p> Аж зареве
doc#2 форма для вічного набігання власних почуттів і думок <g/> , і її обряди — не обов'язок і нудна рутина <g/> , а
doc#4 обставини <g/> , про які тут говорилося <g/> , схиляють до думки <g/> , що ілюзія щоденникової тяглости не випадкова
doc#4 . Але про це не могли не знати пізніші люди пера й думки <g/> . Трагічно перебудований міт уже в Ґетевому «
doc#5 проти іраціонального найкраще <g/> , на думку автора <g/> , виявить себе не в ситуації <g/> , скажімо <g/> ,
doc#5 Оксані <g/> » й « <g/> Катерині <g/> » <g/> , ми повертаємося тепер думками до Марти <g/> . Бідна дівчина <g/> ! Знеславлена <g/> ,
doc#6 ментаря <g/> , стати останнім спалахом співтворчої думки <g/> . Назва повинна була також будити зацікавлення
doc#6 , крім зеленого <g/> , бо цей останній був <g/> , на його думку <g/> , найменш абстрактний <g/> , “ <g/> найприродніший <g/> <g/> .
doc#8 міг би сказати своє слово в розвитку світової думки <g/> . І це було ударом <g/> , розрахованим на далеку дію <g/> ,
doc#8 окремих епох <g/> , збиранням черепочків людських думок і манер поведінки <g/> , що з них творився образ доби <g/> ,
doc#8 він шукав найбільшої точности в розвитку своїх думок і в їх формулюванні <g/> . Сама метода його праці була
doc#8 дві-три фрази <g/> . Це були формули окремих думок <g/> . ( <g/> Так він писав свої наукові праці і так само
doc#8 гульвіси <g/> . Це аскет <g/> , що аскезу свою й думки містагога виховував не в вузькій печерній